#149 Fuldstændig enig. Jeg synes også det eneste svage punkt er L.A. delen, ellers er den fantastisk. Græskarhistorien for også altid mig til at skraldgrine. :)
"Stranger Than Paradise" synes jeg også rigtig god, men den er meget anderledes.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#150 Fedt at høre, at du kunne lide Dawn of the Dead, bruce. Det er også en af mine favoritzombiefilm, og i lyset af din anmeldelse lyder det som en, der skal overvejes en udskiftning af, når jeg engang om 100 år rykker op i HD-klassen. :)
Huskede du forresten at se med under rulleteksterne? ( - det er jo først dér, du får den rigtige slutning)
Selv overvejer jeg, om jeg skal smide penge efter 28 Weeks Later. Men tvivlen gnaver ... jeg synes, den første var god indtil omkring midten, hvor filmen så knækkede og i øvrigt endte med en ret fesen og lidt for nem slutning.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#151 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 filmz-Bruce 18 år siden
#153 elwood 18 år siden
#154 Benway 18 år siden
"Stranger Than Paradise" synes jeg også rigtig god, men den er meget anderledes.
#155 evermind 18 år siden
Fedt at høre, at du kunne lide Dawn of the Dead, bruce. Det er også en af mine favoritzombiefilm, og i lyset af din anmeldelse lyder det som en, der skal overvejes en udskiftning af, når jeg engang om 100 år rykker op i HD-klassen. :)
Huskede du forresten at se med under rulleteksterne? ( - det er jo først dér, du får den rigtige slutning)
Selv overvejer jeg, om jeg skal smide penge efter 28 Weeks Later. Men tvivlen gnaver ... jeg synes, den første var god indtil omkring midten, hvor filmen så knækkede og i øvrigt endte med en ret fesen og lidt for nem slutning.
#156 filmz-Bruce 18 år siden
#157 filmz-Kadann 18 år siden
Vi kan jo tage et kig på den, når jeg modtager min fra DVD Pacific. :)
#158 elwood 18 år siden
8-)
#159 jessup 18 år siden
Det er skammeligt at Norton både tager en slapper i denne film og i det hele taget medvirker i den.
#160 Bohemian 18 år siden