Gravatar

#10071 MMB 14 år siden

?!?!?!
Gravatar

#10072 HonoDelLoce 14 år siden

Steffan Rasmussen (10069) skrev:
Away From Her.

En mand ser sine kone tabe kampen mod Alzheimers.

8/10

Haha..

Epic NB'er! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10073 BN 14 år siden

Foeller (10071) skrev:

?!?!?!

Huh?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10074 MMB 14 år siden

Min fejl. :P
Gravatar

#10075 misuma 14 år siden

I Am Number Four - Forestil jer en sci-fi-orienteret Twilight med et snert af
en Buffy-episode. Det var desværre lidt for tydeligt hvilken gruppe filmen var rettet imod. Det' en ommer Caruzo. Den her står for egen regning, men jeg synes en del instruktører mister deres bid jo flere penge de har imellem hænderne.

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10076 Batsy 14 år siden

Memento

Rigtig god film, og klart bedre en inception og meget mere i et roligere tempo med godt skuespil, fremragende historie fortælling som for en til at stille spørgsmåls undervejs

5-6/6

Law Abding Citizen

En af de bedste film jeg har set med Gerad Butler, fed film med et rigtig fedt plot, og bare spændene lige til det sidste, selvom slutningen ødelægger det lidt, men jeg syndes den er spændene, rigtig godt skuespil især fra Butlers side og Jamie fox er altid god, mussiken er egentlig os god i den her film!

5/&
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10077 MMB 14 år siden

Groundhog Day
Dette er komedier, når de er bedst. Man bliver helt varm om hjertet af at se sådan en film. Bill Murray er godt nok en undervurderet skuespiller, og han leverer her en af sine bedste optrædener. Andie MacDowell gør det også noget så suverænt. :)
En fantastisk lille perle af en film, som formår at udnytte sit potentiale til sit fulde. Der er ikke meget negativt at sige om den her film, og man sidder sådan set bare og nyder filmen hele vejen igennem.

9/10
Gravatar

#10078 BN 14 år siden

Foeller (10077) skrev:
Groundhog Day
Dette er komedier, når de er bedst. Man bliver helt varm om hjertet af at se sådan en film. Bill Murray er godt nok en undervurderet skuespiller, og han leverer her en af sine bedste optrædener. Andie MacDowell gør det også noget så suverænt. :)
En fantastisk lille perle af en film, som formår at udnytte sit potentiale til sit fulde. Der er ikke meget negativt at sige om den her film, og man sidder sådan set bare og nyder filmen hele vejen igennem.

9/10

Havde du ikke set den før?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10079 MMB 14 år siden

Nope :)
Gravatar

#10080 TheEnd 14 år siden

The Adjustment Bureau

En lille og herlig sci-fi, baseret på en Philip K. Dick novelle. Manden der også har skrevet Blade Runner og Minority Report.
I The Adjustment Bureau er sci-fi delen skruet lidt ned. Man er lidt henne i filmen før man ren faktisk finder ud af at der er tale er om en af slagsen.
Filmens helt store plus er kemien mellem Matt Damon og Emliy Blunt. Historien er sød og tager en velkendt filosifisk spørgsmål op: 'Har vi fri vilje eller er det hele deterministisk?'

8/10
A bottle! Don't bother.

Skriv ny kommentar: