Gravatar

#10111 Bruce 14 år siden

#10110 Nope og selvfølgelig kører jeg Chrome. Alt andet er jo sneglefart :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10112 Collateral 14 år siden

Apocalypse Now - Original Cut

[Anmeldelse kommer senere på bdlive.dk]

6/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10113 IK 14 år siden

Neranders

Det var den danske udgivelse jeg så. Ville min oplevelse have været meget anderledes hvis jeg havde set den med originalsproget?
Gravatar

#10114 gi-jones 14 år siden

Jeg forstår ikke helt at jer, der praktiserer de her walls-of-text ikke lige skriver det i en teksteditor ved siden af vinduet, og så kopierer over. Eller i hvert fald gør det til en vane lige at trykke CTRL+A - CTRL+C en gang imellem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10115 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Jeg gør det aldrig, fordi min browser og computer ikke er ustabil, så jeg oplever ikke at skidtet lukker tilfældigt. :p
Gravatar

#10116 gi-jones 14 år siden

Det gør min egentligt heller ikke, men det forhindrer mig ikke i nogle gange at gøre dumme ting - såsom at lukke det forkerte vindue eller lign.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10117 Sweetiebellefan 14 år siden

The Daughter-in-Law

Det er vinter i Kazakhstan's vildnis, og der bor en pige med sin familie.

Vi følger deres hverdag, og filmen er næsten uden ord.

Her er både spænding og erotik i denne drømmeagtige film.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10118 misuma 14 år siden

The Kids Are Alright - Den er i dén grad okay. Der er måske ikke de store udsving på kurven, men det gør ikke det store når man først har levet sig ind i familiens troværdige portræt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10119 McPeter 14 år siden

‎'Monsters'
fra 2010 er en hyggelig lille alien-invasion film. Instruktøren har både skrevet manuskriptet og lavet samtlige visual effects selv. Ret imponerende hvad der er kommet ud af et forholdsvist beskedet budget. Overraskende god lydside på BD'en. Se den hvis du synes om film som District 9 og Cloverfield.

Manuskriptet er måske ikke det bedste, men synes stadig det var en ok oplevelse at se den. Bliver spændende hvad de kommende år vil byde indenfor "amatør" visual effects. Der er en udemærket 30min dokumentar om hans VFX arbejde på skiven iøvrigt.

4 / 6
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10120 Sweetiebellefan 14 år siden

A Goofy Movie

Denne film kom lidt i glemmebogen, da mange andre store film i 1995 stjal rampelyset.

Fedtmule og søn tager på en lang udflugt i sommerferien, og det bliver en farlig omvej til LA.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: