Tak for anmeldelsen, men jeg må erklærer mig ragende uenig, også hvad angår Min Nabo Totoro og Chihiro og Heksene. I min optik har Miyazaki ikke trådt forkert en eneste gang og har altid leveret en herlig filmoplevelse. Prinsesse Mononoke er endda en af mine personlige favoritter. Var det den danske udgivelse du så?
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Der er lidt af en spændvidde i Zach Snyders film. Havde jeg forventet mig underholdning i Watchmen klassen så er det en underdrivelse at snakke om skuffelse. Selv i sammenligning med Ingloriousousouss Basteeareresds var dette en skod film af rang.
Jeg gider slet ikke tale om film og historie, for dette var blot et studie i, hvordan man svælger i ligegyldigheder.
Der kan man tale om et sucker punch!
0/6
Jeg bliver nød til at se den her film :D
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#10101 Highland Park 14 år siden
#10102 Bobby Singer 14 år siden
Det skulle jeg lige til at skrive.
#10103 Neranders 14 år siden
Tak for anmeldelsen, men jeg må erklærer mig ragende uenig, også hvad angår Min Nabo Totoro og Chihiro og Heksene. I min optik har Miyazaki ikke trådt forkert en eneste gang og har altid leveret en herlig filmoplevelse. Prinsesse Mononoke er endda en af mine personlige favoritter. Var det den danske udgivelse du så?
"That's rough, buddy."
#10104 Kruse 14 år siden
#10105 Bruce 14 år siden
#10106 MMB 14 år siden
Jo. :)
#10107 rammy 14 år siden
Jeg bliver nød til at se den her film :D
#10108 Kruse 14 år siden
Det kommer vel an på hvilken browser han bruger?
#10109 MMB 14 år siden
Ja, ok... Men alle gode browsere kan i hvert fald.
#10110 Wangsgaard 14 år siden
Google chrome all the way.
@Bruce: ja det hjælper ikke så meget hvis det var vinduet :)