Gravatar

#10471 Bruce 14 år siden

#10469 Jeg tror ikke du skal ligge så meget i den udtalelse, her i morges, netop i den tilstand :) Any resemblance or coherence ... bla bla bla ... is FULLY unintentional! Han er således ikke nævnt i samme kontekst, som de to andre fætre, tværtimod :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10472 chronaden 14 år siden

Bruce, her er et wallpaper til dig :)
http://dl.dropbox.com/u/11456935/alien.jpg
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10473 Collateral 14 år siden

#10472: Den nipnapper jeg også lige :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10474 Bruce 14 år siden

¤10472 Tusind tak. Kanon :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10475 Sweetiebellefan 14 år siden

Scream 4

Den maskerede morder vender tilbage, og den her gang er det et bag ved scenen gys.

En gyser som vil blive en bestseller til den kommende Halloween.

Hayden Panettiere fra zebra komedien Fartstriber medvirker også.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10476 Batsy 14 år siden

Wow Ian Holm er jo en dværg forhold til de andre =P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10477 Michael Andersen 14 år siden

#10476 Ja han er jo en hobbit ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10478 Batsy 14 år siden

10477# Hehe =P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10479 Collateral 14 år siden

"The Human Stain"

Lige et par tanker om en film jeg havde en rigtig god oplevelse med. Først og fremmest er Nicole Kidman og Anthony Hopkins fremragende i denne film. Deres sammenspil og indbyrdes kemi er hjertet i denne fortælling, og var øjeblikkeligt engagerende for mig. De to er nu ofte sikre kort, men særligt Kidman har en evne til at vælge nogle til tider lidt tvivlsomme projekter at beære med sin tilstedeværelse. Ikke desto mindre er det både skuespillerne og selve filmen der her er af relativt høj kaliber, idet filmen tør at være en mørk, nærmest ubarmhjertig fortælling om menneskets mest ubehagelige sider. En lille film man ikke skal snyde sig selv for, men som mange sikkert vil blive skræmt væk fra grundet det rolige tempo, og det relativt lille fokus på plot fremfor karakter.

7/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10480 MBAD 14 år siden

Paris Nous Appartient:

Jeg har netop nydt et gensyn med denne genistreg af Jacques Rivette. Filmen drives af angsten, usikkerheden og står som et fremragende billede på mentaliteten i store dele af det 20. århundrede. Men endnu vigtigere er den en perfekt markering af Rivettes vision, der skinner klart igennem i mange af hans senere film. Alt er potentielt teater, scenen kan findes over alt - Rivette former selv Paris, scenen, efter den idé, den konspiration der måske er noget om, eller der måske bare er tankespind, ængstelig mystik. Paris tilhører os - Paris tilhører ingen!

Nu skal jeg have sat en dag af til at se Out 1.

Skriv ny kommentar: