Fedt.. Jeg havde det godt på fornemmelsen, så det er fedt at få bekræftet. Der er virkelig sket noget på superhelte området de seneste par år. :)
Sandt, jeg har ikke fået set "Thor" endnu, men anmeldelserne virker jo lovende og den står til forudbestilling på Amazon. Det lader til, at Marvel har styr på deres shit mht. filmene, der leder op til "Avengers".
Er netop vendt tilbage fra biffen hvor jeg så "Captain America Fuck Yeah!" og den skuffede ikke. Synes utyske har sagt det ganske godt både angående filmen og 3D versionen, så jeg vil ikke gå så meget i dybden, men helt klart et kig værd og en af de bedre marvel film i et stykke tid.
Et gensyn med denne. Stadig en god film med gode intentioner. Den udnytter ikke helt potentialet, men takket være en karismatisk hovedrolle og Burgers cool'e visuelle sans, leverer filmen god underholdning og en smule intelligens.
7/10
SALT (BD)
Herlig old school actionfilm med flere medrivende sekvenser og herligt stuntarbejde. Historien virker fint skruet sammen og Jolie er god i rollen. Brutal visse steder, og absolut en cool spy-actionfilm.
7/10
The French Connection (BD)
Bliver bedre og bedre. Fantastisk instrueret med denne berømte dokumentariske stil, der tilføjer troværdighed og ikke mindst overskuelighed. Det er aldrig rodet. Historien kender vi, og den er virkelig godt udført og spillet. Hackman leverer en pragtpræatation og slutscenen er ægte filmkunst. Men ellers bydes der på super underholdning. Se bare den biljagt.
The Notebook - 6/6 En overklasses pige og en underklasses dreng forelsker sig.
Resten af filmen skal man selv se. Den er fremragene, sørgelige og romantisk. En rigtig tårerperser. Hold kæft jeg har sådan grædt. Lang tid siden jeg har set en så rørerne film. Sidst var Legendernes tid, som er så god og sørgelig. Elsker faktisk sørgelige film, elsker at græde. Og skuespiller var så godt, Rachel McAdams har aldrig været bedre, man bliver helt glad når man ser hende. Ryan Gosling, som er forholdsvis ukendt for mig, spiller fremragende og Gena Rowlands og James Garner (som godt kunne minde om Roger Moore) spiller helt vildt godt. God kemi mellem Ryan og Rachel, god kemi mellem Gena og James. Hvorfor fanden har jeg ikke set den film noget før.
Den film skal alle bare se.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#10981 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
Sandt, jeg har ikke fået set "Thor" endnu, men anmeldelserne virker jo lovende og den står til forudbestilling på Amazon. Det lader til, at Marvel har styr på deres shit mht. filmene, der leder op til "Avengers".
#10982 Bobby Singer 14 år siden
Nå ja jeg glemte en karakter: 5/6 eller 8/10
#10983 Babo84 14 år siden
Et gensyn med denne. Stadig en god film med gode intentioner. Den udnytter ikke helt potentialet, men takket være en karismatisk hovedrolle og Burgers cool'e visuelle sans, leverer filmen god underholdning og en smule intelligens.
7/10
SALT (BD)
Herlig old school actionfilm med flere medrivende sekvenser og herligt stuntarbejde. Historien virker fint skruet sammen og Jolie er god i rollen. Brutal visse steder, og absolut en cool spy-actionfilm.
7/10
The French Connection (BD)
Bliver bedre og bedre. Fantastisk instrueret med denne berømte dokumentariske stil, der tilføjer troværdighed og ikke mindst overskuelighed. Det er aldrig rodet. Historien kender vi, og den er virkelig godt udført og spillet. Hackman leverer en pragtpræatation og slutscenen er ægte filmkunst. Men ellers bydes der på super underholdning. Se bare den biljagt.
9-10/10
#10984 Sweetiebellefan 14 år siden
Alice vender stærkt tilbage, og den her gang er der mere fantastiske monstre at kæmpe imod imens et skib er i nød.
Det er ingen episk mesterværk, men nok action og spænding til en weekend.
7/10
#10985 Nicki52 14 år siden
En overklasses pige og en underklasses dreng forelsker sig.
Resten af filmen skal man selv se. Den er fremragene, sørgelige og romantisk. En rigtig tårerperser. Hold kæft jeg har sådan grædt. Lang tid siden jeg har set en så rørerne film. Sidst var Legendernes tid, som er så god og sørgelig. Elsker faktisk sørgelige film, elsker at græde. Og skuespiller var så godt, Rachel McAdams har aldrig været bedre, man bliver helt glad når man ser hende. Ryan Gosling, som er forholdsvis ukendt for mig, spiller fremragende og Gena Rowlands og James Garner (som godt kunne minde om Roger Moore) spiller helt vildt godt. God kemi mellem Ryan og Rachel, god kemi mellem Gena og James. Hvorfor fanden har jeg ikke set den film noget før.
Den film skal alle bare se.
#10986 misuma 14 år siden
Han startede faktisk i en serie lidt a la "Saved By The Bell" så han er kommet okay langt synes jeg.
#10987 Sweetiebellefan 14 år siden
For to år siden begyndte den store hype.
Mens vi venter på at se hvad der skete i Katie's barndom, så ser vi hende som voksen.
Blev overset af Oscars, men fik dog en parodi under showet.
8/10
#10988 misuma 14 år siden
#10989 Sweetiebellefan 14 år siden
HVOR GAMMEL ER DU?
OG ER DU VIRKELIG EN MISUMA?
#10990 misuma 14 år siden