Gravatar

#10991 Fellaheen 14 år siden

Narniabæver, du er den mest dedikerede troll verden endnu har set.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#10992 Bobby Singer 14 år siden

The Ghost Writer

Den var go'.

5/6
Idjit
Gravatar

#10993 Bruce 14 år siden

Super hyggelig filmkomsammen igår. Det blev til:

Pierrot le Fou - BD

Godards bidrag til den Warholske popkunst, Bonnie og Clyde i form af Jean Paul Belmondo og underskønne Anna Karina, dog udsat for en komplet reboot af konventioner og stereotyper benyttet i amerikansk fortællekunst i klassiske Hollywood film. Vælter rundt i referencer og ustruktureret narativ, men er et særdeles morsomt blik gennem kikkerten via et fransk nybølge standpunkt. Flot Studio Canal udgivelse.

7/10

Le Cercle Rouge - BD

Jean Pierre Melvilles ultracoole og dialogtynde gangsterepos, med Alain Delon og Yves Montand i hovedrollerne. En klassiker og endnu engang en flot Studio Canal udgivelse.

9/10

2001 A Space Odyssey - BD

Ikke så meget at tilføje. Verdens bedste sci-fi film.

10/10

Dark City - DC - BD

En værdig directors cut udgave med en flot billed- og lydside. Proyas' absolut bedste film. 7.1 lydsporet er helt overdådigt med et hele tiden omklamrende surroundtæppe.

9/10
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10994 misuma 14 år siden

Bruce (10993) skrev:

Dark City - DC - BD

En værdig directors cut udgave med en flot billed- og lydside. Proyas' absolut bedste film. 7.1 lydsporet er helt overdådigt med et hele tiden omklamrende surroundtæppe.

9/10

Helt enig i at det er Proyas's bedste. Efterfulgt af The Crow imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10995 Benway 14 år siden

#10993 Tak for en superhyggelig dag. :)

Meget enig i vurderingerne, men jeg ligger nok en karakter eller to højere mht. "Pierrot le Fou". Jeg troede forøvrigt, at det var Criterion-udgaven vi så? Den havde et enormt flot billede under alle omstændigheder.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10996 Bruce 14 år siden

#10995 Selv tak :) Du har ret, det var Criterion udgaven kan jeg se.

http://www.dvdbeaver.com/film/Reviews/pierrot_le_f...
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10997 Batsy 14 år siden

World Invasion Battle LA

En underholdene, typisk amerikansk sience fiction film med godt skuespil, okay dialog oryg fede action sekvenser og CGI

Selvom rumvæsnerne skuffede mig, synes ikke de så særlig frygtingydene ud og deres hoveder var alt for store efter min menning, de mindede om myre bare uden deres tænder som soldaterne sagde under filmen, kan meget mere lide rejerne i district 9 og rumvæsnerne i Crysis, for dem der håber en film i stil med District 9 med nyskabende historie, tror om igen ellers bliver du skuffet da den her film er i liga med Independence day og
sådan nogle film hvor vi bliver indvaderet, vi bliver 'pined down' vi trækker os tilbage, vi laver en plan, smadre rumvæsnernes røv og redder jorden,
end of story egentlig, storslået effekter, humor, store action sekvenser, paotriskt dialog en typisk amerikansk si-fi action blockbuster

men jeg var godt underholdt, og jeg forventede ikke en district 9 men en action film med fede effekter, okay skuespil og storslået musik som er composed af Brian Tyler og jeg tror nu vis filmen var en succes som jeg ikke ved om den var at den sagtens kan trække op til en fortsættelse og jeg ser den gerne
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10998 Collateral 14 år siden

Imagine my surprise. "Stargate" var en ret underholdende og velfungerende adventure/sci-fi film. 4/6.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10999 Åkepool 14 år siden

Collateral (10998) skrev:
Imagine my surprise. "Stargate" var en ret underholdende og velfungerende adventure/sci-fi film. 4/6.

Havde du ikke set den før?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11000 Sweetiebellefan 14 år siden

Song of the Sparrows

En mand fra landsbyen får arbejde som motorcykel taxi i Tehran, da det er ikke er nemt for ham at arbejde med strudse.

Her er en must see film fra Iran.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: