Gravatar

#11051 Batsy 14 år siden

Foeller (11050) skrev:
Anmeldelse? :)

Self, me skal lige se den første 8P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11052 MMB 14 år siden

Skriv anmeldelsen først, så kan du se den bagefter. ;)
Gravatar

#11053 Batsy 14 år siden

Foeller (11052) skrev:

Skriv anmeldelsen først, så kan du se den bagefter. ;)

Hehe 8P

Gravatar

#11054 jessup 14 år siden

Skeloboy (11018) skrev:
Winter's Bone, 2010
Well...har sagt det hele her
Og jeg den får en karakter højere end før...
10/10

En høj karkater men en af de bedste film i det års Oscar ræs, uden tvivl, ligge lidt lavere men den er ganske fremragende.
This is just until June
Gravatar

#11055 Batsy 14 år siden

The Letters from Iwo Jima

Utrolig god film, meget bedre end Flags Of Our Fathers, den er her film formåede at fange mig, og fik så sandelig tåre i øjnene til slut, virkelig god film må jeg sige og krigscenerne, skuespillet, billedet, musikken var alt sammen fantastisk

Stor ros til Ken Watanabe og Kazunari Ninomiya, men også de andre skuespil gjorde fanme os et godt arbejde

tror jeg ligger imellem 9 eller 10, er ikke sikker men når en film for mig til at små græder, er det altid et plus, så har den hvertfald formået at lave medrivende og karekter man har medfølese for

Godt gået Clint, fuldfortjent Golden globe du vandt dig

tror det bliver en 10'ere

10/10

Gravatar

#11056 MMB 14 år siden

Godt at se, at du kunne lide den og så endda til topkarakter. ;) Selvom jeg er ret glad for den, ville jeg nok ikke give den en så høj karakter. Det er dog en fantastisk film og som giver et fantastisk indblik i japanernes krig. :)
Gravatar

#11057 Batsy 14 år siden

Foeller (11056) skrev:

Godt at se, at du kunne lide den og så endda til topkarakter. ;) Selvom jeg er ret glad for den, ville jeg nok ikke give den en så høj karakter. Det er dog en fantastisk film og som giver et fantastisk indblik i japanernes krig. :)

Jep, jeg kunne rigtig godt lide den, men selvom jeg gir den 10 er det ikke den bedste film jeg har set, det batman begins heller ikke den er bare min favorit pga jeg synes det den bedste action film, superheltefilm og batman film men ikke den bedste film det må så være The Godfather indtil videre 8)

Gravatar

#11058 MMB 14 år siden

Jeg er med på, at 10/10 ikke er ensbetydende med, at det er din yndlingsfilm. ;)

Men at Batman Begins er din favoritfilm, men ikke den bedste film i din opfattelse vil jeg ikke diskutere igen. :P Ved mindre du kun mener teknisk...
Gravatar

#11059 Åkepool 14 år siden

Lord Beef Jerky (11035) skrev:
Jeg kan sgu godt lide begge film, men foretrækker Supers humor, og rangerer netop den højere af samme grund. Kick-Ass er dog bedre end dem begge.

Enig med dig angående rækkefølgen af tre film. Dog giver vi nok ikke samme karakterer til dem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11060 Lord Beef Jerky 14 år siden

Heh... sikkert ikke.

Kick-Ass - 8/10
Super - 7/10
Defendor - 6/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: