Og så har vi ikke engang snakket om børnene/de unge, der er mesterligt castet. og ja Chess scenen er mesterligt udført, samt Crime scene Fuck.
Ja det er nok min ynglingsscene fra første sæson, skarpt forfulgt af chess scenen.
Men førnævnte scene mellem McNulty og Bunk fungerer også så godt, fordi den viser hvor simpelt det kan gøres, og det mener jeg på den bedste måde. Man behøves ikke komme med lange forklaringer på hvordan drabet fandt sted, bare vis det! Man behøves egentlig ingen gang ord, men det giver nu netop scenen lidt kant og personlighed som hiver den det ekstra niveau op, at de bruger lige præcis f-ordet på så storartet manér. Scenen er et klasse eksempel på Show, don't tell.
#11061 Batsy 14 år siden
Det er min favorit film, i underholdnings generen, men den bedste film i drama og filmmaking, og teknisk er The Godfather, 8P
#11062 Åkepool 14 år siden
Vi er faktisk helt enige :)
#11063 Lord Beef Jerky 14 år siden
#11064 Åkepool 14 år siden
#11065 Sweetiebellefan 14 år siden
Døden vender tilbage i god form, og den her gang er der ren udsagt skruer løs.
Typisk Final Destination, men et kig værd hvis man er fan.
7/10
#11066 misuma 14 år siden
4/6
#11067 Lord Beef Jerky 14 år siden
#11068 Nicki52 14 år siden
Tog du et smut til USA for at se filmen, for den er ikke udkommet endnu i Danmark.
#11069 Bobby Singer 14 år siden
Ja det er nok min ynglingsscene fra første sæson, skarpt forfulgt af chess scenen.
Men førnævnte scene mellem McNulty og Bunk fungerer også så godt, fordi den viser hvor simpelt det kan gøres, og det mener jeg på den bedste måde. Man behøves ikke komme med lange forklaringer på hvordan drabet fandt sted, bare vis det! Man behøves egentlig ingen gang ord, men det giver nu netop scenen lidt kant og personlighed som hiver den det ekstra niveau op, at de bruger lige præcis f-ordet på så storartet manér. Scenen er et klasse eksempel på Show, don't tell.
#11070 misuma 14 år siden
Den er skam ganske interessant, mit sadistiske jeg ønskede bare flere hjerteskærende øjeblikke.