Gravatar

#11061 Batsy 14 år siden

Foeller (11058) skrev:

Jeg er med på, at 10/10 ikke er ensbetydende med, at det er din yndlingsfilm. ;)

Men at Batman Begins er din favoritfilm, men ikke den bedste film i din opfattelse vil jeg ikke diskutere igen. :P Ved mindre du kun mener teknisk...

Det er min favorit film, i underholdnings generen, men den bedste film i drama og filmmaking, og teknisk er The Godfather, 8P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11062 Åkepool 14 år siden

Lord Beef Jerky (11060) skrev:
Heh... sikkert ikke.

Kick-Ass - 8/10
Super - 7/10
Defendor - 6/10

Vi er faktisk helt enige :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11063 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hurra for os!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#11064 Åkepool 14 år siden

Ja for satan!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11065 Sweetiebellefan 14 år siden

Final Destination 5

Døden vender tilbage i god form, og den her gang er der ren udsagt skruer løs.

Typisk Final Destination, men et kig værd hvis man er fan.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#11066 misuma 14 år siden

Kan en halvkedelig film være god? Sådan havde jeg det ihvertfald med "Never Let Me Go".

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11067 Lord Beef Jerky 14 år siden

#11066 Halvkedelig? Jeg synes da den var mægtig interessant... og er i øvrigt enig med dig i karaktergivningen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#11068 Nicki52 14 år siden

Narniabæver1973 (11065) skrev:
Final Destination 5

Døden vender tilbage i god form, og den her gang er der ren udsagt skruer løs.

Typisk Final Destination, men et kig værd hvis man er fan.

7/10

Tog du et smut til USA for at se filmen, for den er ikke udkommet endnu i Danmark.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#11069 Bobby Singer 14 år siden

elwood (11039) skrev:
Og så har vi ikke engang snakket om børnene/de unge, der er mesterligt castet.
og ja Chess scenen er mesterligt udført, samt Crime scene Fuck.

Ja det er nok min ynglingsscene fra første sæson, skarpt forfulgt af chess scenen.

Men førnævnte scene mellem McNulty og Bunk fungerer også så godt, fordi den viser hvor simpelt det kan gøres, og det mener jeg på den bedste måde. Man behøves ikke komme med lange forklaringer på hvordan drabet fandt sted, bare vis det! Man behøves egentlig ingen gang ord, men det giver nu netop scenen lidt kant og personlighed som hiver den det ekstra niveau op, at de bruger lige præcis f-ordet på så storartet manér. Scenen er et klasse eksempel på Show, don't tell.
Idjit
Gravatar

#11070 misuma 14 år siden

Lord Beef Jerky (11067) skrev:
#11066 Halvkedelig? Jeg synes da den var mægtig interessant... og er i øvrigt enig med dig i karaktergivningen.

Den er skam ganske interessant, mit sadistiske jeg ønskede bare flere hjerteskærende øjeblikke.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: