Aaaah, hvordan kan du ikke se, at det er der?! Er du tosset? Det er en fin lille ide til en familiefilm, der er blevet røvpulet af en dårlig manuskriptforfatter og en elendig instruktør.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#11181: Jeg siger ikke der ikke er noget, jeg siger bare at så snart jeg læste hvem der instruerede skidtet, var jeg overbevist om at filmen ville blive af ringe kvalitet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11182 Det er sandt nok... men Russell Brand kunne måske have opvejet for dette. Der er vel også forskel på at vide om filmen er ringe, og så at se filmens egentlige potentiale. Jeg følte i hvert fald flere steder, at den kunne have været rigtig fin.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Enig mhs. til Hop, nok tæt på at være den værste film jeg har set i biografen. En af de ting jeg hader ved den er, at den tager påsken op som en højtidelighed som var det jul, Påskeharen har brug for hjælp af sine små påskekyllingere, og påske dag tager Påskeharen sin påskekane og flyver ud til alle børn med påskeæg. 1/6 denne ville få 2/6 hvis det ikke var fordi jeg så den på dansk, normalt er jeg vild med Christian Fuhlendorf, men i dette tilfælde nej.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Superman Returns 7-8/10, synes den vældig god underholdnings film, og action sekvenserne er røv underholdene og Kevin Spacey er bare for sej som Lex Luthor selvom nogle gange tænker man at han bare legede i hans rolle som Lex, Brandon Routh klarer sig utrolig godt af en ny superman at være og jeg er STOLT over ham Spiderman 7/10 underholdene film, effekterne er ved at blive gamle og man kan sagtens se hvad er effekter og ikke er, men ellers er der stadig mange effekter der holder i filmen, og de fede soundtrack fra Danny Elfman, Willam Dafoes kuldegysnings frembringende præstation, En solid Toby Maquire er han i alle 3 film, selvom han græder nogle gange lidt for MEGET, Kirsten dunst ser bare godt ud og er god som skrige dullen og James Franco er bare som altid fremragende, så skal vi ikke glemme humorens side den er jo bare fantatisk især pga J K simmons
Batman 1989 9-10/10 Anden bedste Live Action batman film jeg har set, og Jack's joker er jo os bare røv underholdene og skræmmende på samme tid, ligesom Heath er røv underholdene og skræmmende på samme tid men vidt forskellige og Keaton klare sig godt som Bruce og Batman men for fanden han mangler mullerne altså, nogle gange måtte han godt have lidt større overarme men ellers intro scenen hvor man ser ham første gang er sku badass, fed film og igen et ultra fedt soundtrack fra legenden Danny Elfman, efter min menning mere tro mod Batman universeret end Zimmers soundtrack men Zimmers soundtrack skal os have stor ros til at gøre de nyere batman film endnu mere spændene at følge
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11181 Lord Beef Jerky 14 år siden
#11182 Collateral 14 år siden
#11183 Lord Beef Jerky 14 år siden
#11184 MOVIE1000 14 år siden
#11185 misuma 14 år siden
Indtil videre min Pixar-favorit. Den er smuk på flere planer og så pokkers kreativ i sin til tider tavse humor.
5/6
#11186 Sweetiebellefan 14 år siden
Owen Wilson vender stærkt tilbage, da Marmaduke bombede.
Den er gang er han med i den stjernespækkede og flotte komedie, og det er også en tidsrejse i den guldalder som Paris havde.
Owen spiller denne gang en forfatter, mens hans venner tror han mister forstanden da han fortæller om sine midnats udflugter.
Kunne høste et par priser til vinter.
10/10
#11187 misuma 14 år siden
Rabbit Hole - 5/6
#11188 Kruse 14 år siden
Kort og præcist! :)
#11189 misuma 14 år siden
#11190 Batsy 14 år siden
Spiderman 7/10 underholdene film, effekterne er ved at blive gamle og man kan sagtens se hvad er effekter og ikke er, men ellers er der stadig mange effekter der holder i filmen, og de fede soundtrack fra Danny Elfman, Willam Dafoes kuldegysnings frembringende præstation, En solid Toby Maquire er han i alle 3 film, selvom han græder nogle gange lidt for MEGET, Kirsten dunst ser bare godt ud og er god som skrige dullen og James Franco er bare som altid fremragende, så skal vi ikke glemme humorens side den er jo bare fantatisk især pga J K simmons
Batman 1989 9-10/10 Anden bedste Live Action batman film jeg har set, og Jack's joker er jo os bare røv underholdene og skræmmende på samme tid, ligesom Heath er røv underholdene og skræmmende på samme tid men vidt forskellige og Keaton klare sig godt som Bruce og Batman men for fanden han mangler mullerne altså, nogle gange måtte han godt have lidt større overarme men ellers intro scenen hvor man ser ham første gang er sku badass, fed film og igen et ultra fedt soundtrack fra legenden Danny Elfman, efter min menning mere tro mod Batman universeret end Zimmers soundtrack men Zimmers soundtrack skal os have stor ros til at gøre de nyere batman film endnu mere spændene at følge