Haha :). Det var ikke lige den oplevelse jeg havde af filmen. Ja, der er mange tilfældigheder, og det hele virker ikke altid gennemtænkt, men for fanden den var morsom, underholdende og over the top på den fede måde. :) Bedre end The Expendables på alle punkter.
Pas på han ikke sætter dig på hans ignore liste, fordi du ikke har samme mening som ham. ;)
Det passer jo ikke ind i hans rosenrøde univers, at man ikke altid er enige. :)
Hvis man alene af den grund røg på hans ignore-liste, så havde han sendt en hitman efter mig for længst (og nu jeg tænker over det, også efter Bruce:), Ved ikke hvorfor du røg på den liste og ved godt det var ham der lavede kludder i jeres debat, ved totalt at misforstå dig og kritisere dig for det han selv skrev. Men normalt plejer han nu at være meget tilgivende:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Ved ikke hvorfor du røg på den liste og ved godt det var ham der lavede kludder i jeres debat, ved totalt at misforstå dig og kritisere dig for det han selv skrev.
Det har jeg vist forklaret. Det er derfor funktionen findes, hvis man ikke kan fungere med nogen. Sådan er dét.
At den fortryllede skov og Na'vierne ser kunstige ud var ingen overraskelse, men hold da fast hvor de resterende kulisser (militærbasen, maskinerne m.m.) også ser falske ud.
Wow! Personligt var jeg vildt imponeret over, hvor fuldstændig ægte og overbevisende og organisk alting så ud.
Men havde effekterne været bare en smule mindre gode, kunne dette i sig selv heller ikke have ødelagt filmen, for hvis dét var mit kriterium for en god film, ville jeg jo ikke have nogen tilfredsstillende oplevelse ud af nogen som helst effekt-indeholdende film før engang i en fjern fremtid.
Mad Men Det var en svær serie at begynde på. Første afsnit dumper vi ind i en hel masse karaktere som man så skal lærer at kende. Det tog mig noget tid før jeg kunne lide dem. Den første var Betty, så Peggy og så Roger. Don kom først jeg sådan rigtig til at lide til sidst i sæsonen. Jeg kan rigtig godt lide serien, men man skal lige have set nærmest et dusin afsnit før man holder rigtig af serien. Jeg kan rigtig godt lide John Slattery Speciel guest appering og hans rolle da vi kom ind i dybden af personen. Så den kolde Joan, hende har man en fornemmelsen man ikke kan stole, men så på et tidspunkt viser hun følelser. Alle bliver bedre i serien. Betty Draper er min yndling og Pete Campbell kan jeg ikke foredrage. Man er overbevist man er i 60'erne, tror 1961 i sæson 1 og 1962 i sæson to. Og det så flot deres hår. Det er bare sat rigtig godt. Tøj og musik er rigtig flot og godt. Elsker den 60'er musik. Og tøjet er så prangende og passer til det hele. Det er godt det hele er optaget i et studio, eller bliver det for dyrt. Og de sidder også med en smøg i kæften hele tiden, hvilket generede mig i starten, men nu har man vænnet sig til det. Langsomt kommer man til at elske serien. Men når den bliver omtalt på filmz, lyder det som et seksstjernet mesterværk. Jeg kan kun give den fem.
5/6, 9/10
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg forstod det stadig bare ikke, da jeg stadig ikke kan se at Samcro skrev noget særligt der burde pisse dig af. Men må du jo om.Ikke noget jeg gider spilde flre bønner på!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Haha, kan være min mening er ligesom din efter sæson to. Hvornår skulle sæson fem komme. Den skulle være startet nu, men det står ikke nogen steder at den er startet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Så er helt med dig her IK, i hvert fald et stykke (kan jo være du finder filmen virkelig god, det gør jeg ikke).
Jeg vil nok skyde på 4/6 eller 7/10. Så jeg finder den virkelig god :)
SAMCRO (11291) skrev:
Pas på han ikke sætter dig på hans ignore liste, fordi du ikke har samme mening som ham. ;)
Hah! :) Det tvivler jeg stærkt på. Hvis det skulle ske, vil jeg slette hans telefonnummer. ;)
Babo84 (11280) skrev:
Justin Lin laver film til hip-hop og Johnny-brian generation. MTV, shit like that..
Det kan vi såmænd godt være enige om, men det har jeg skam også plads til. Alt i min verden behøver ikke nødvendigvis at være kunstnerisk eller dybsindigt, og ved også at du har det sådan. Tomme kalorier kan jo sagtens også være fornøjelige. :)
#11298 Pga. hårde forhandlinger mellem AMC og manuskripforfatter Matthew Weiner, kom indspilningerne først sent igang i år. Næste sæson starter først til foråret!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#11291 Bobby Singer 14 år siden
Det passer jo ikke ind i hans rosenrøde univers, at man ikke altid er enige. :)
#11292 Hr. Nielsen 14 år siden
#11293 Babo84 14 år siden
Det har jeg vist forklaret. Det er derfor funktionen findes, hvis man ikke kan fungere med nogen. Sådan er dét.
#11294 BN 14 år siden
Wow! Personligt var jeg vildt imponeret over, hvor fuldstændig ægte og overbevisende og organisk alting så ud.
Men havde effekterne været bare en smule mindre gode, kunne dette i sig selv heller ikke have ødelagt filmen, for hvis dét var mit kriterium for en god film, ville jeg jo ikke have nogen tilfredsstillende oplevelse ud af nogen som helst effekt-indeholdende film før engang i en fjern fremtid.
#11295 Nicki52 14 år siden
Det var en svær serie at begynde på. Første afsnit dumper vi ind i en hel masse karaktere som man så skal lærer at kende. Det tog mig noget tid før jeg kunne lide dem. Den første var Betty, så Peggy og så Roger. Don kom først jeg sådan rigtig til at lide til sidst i sæsonen. Jeg kan rigtig godt lide serien, men man skal lige have set nærmest et dusin afsnit før man holder rigtig af serien. Jeg kan rigtig godt lide John Slattery Speciel guest appering og hans rolle da vi kom ind i dybden af personen. Så den kolde Joan, hende har man en fornemmelsen man ikke kan stole, men så på et tidspunkt viser hun følelser. Alle bliver bedre i serien. Betty Draper er min yndling og Pete Campbell kan jeg ikke foredrage. Man er overbevist man er i 60'erne, tror 1961 i sæson 1 og 1962 i sæson to. Og det så flot deres hår. Det er bare sat rigtig godt. Tøj og musik er rigtig flot og godt. Elsker den 60'er musik. Og tøjet er så prangende og passer til det hele. Det er godt det hele er optaget i et studio, eller bliver det for dyrt. Og de sidder også med en smøg i kæften hele tiden, hvilket generede mig i starten, men nu har man vænnet sig til det. Langsomt kommer man til at elske serien. Men når den bliver omtalt på filmz, lyder det som et seksstjernet mesterværk. Jeg kan kun give den fem.
5/6, 9/10
#11296 Bruce 14 år siden
Så har jeg ihvertfald fejlet! :( Syvstjernet!
#11297 Hr. Nielsen 14 år siden
#11298 Nicki52 14 år siden
Haha, kan være min mening er ligesom din efter sæson to. Hvornår skulle sæson fem komme. Den skulle være startet nu, men det står ikke nogen steder at den er startet.
#11299 IK 14 år siden
Jeg vil nok skyde på 4/6 eller 7/10. Så jeg finder den virkelig god :)
Hah! :) Det tvivler jeg stærkt på. Hvis det skulle ske, vil jeg slette hans telefonnummer. ;)
Det kan vi såmænd godt være enige om, men det har jeg skam også plads til. Alt i min verden behøver ikke nødvendigvis at være kunstnerisk eller dybsindigt, og ved også at du har det sådan. Tomme kalorier kan jo sagtens også være fornøjelige. :)
#11300 Bruce 14 år siden