Jeg fandt den passede perfekt ind i filmens macho-Johnny-Brian univers og var dybt underholdende som en sådan. Om den var frivilligt eller ufrivilligt komisk skal jeg ikke forholde mig til. Jeg morede mig blot og det havde jeg IKKE forventet.
Ja ok. Foretrækker dog helst den i Bad Boys og T3. De formåede at være medrivende og bays iscenesættelse af den på broen, er virkelig "sygt". Men ja. Den er jo ikke troværdigheden selv :)
Nej det kan man vist ikke påstå. Det er jo lige som den i Batman Begins, som går henover hustagene. Kan vist ikke kaldes jordnært, men derimod totalt langt ude urealistisk. Men det fungerer fordi det passer til filmens univers med Superhelte synes jeg. At den så for mig ikke hører blandt de bedste, skyldes mere eksekveringen end selve det overdrevne. Men på sigt, skal jeg se biljagter og lignende, så har jeg mine favoritter og flere af dem er ganske 'banale' så at sige:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#11447 Ja det var det jeg kalder en god gammeldags udvasket kopi, med ringe kontrast og absolut ikke skarpt indstillet. Ingen nydelse! Det behøver dog ikke være kopien, den er gal med.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
I min konstante og næsten utrættelige søgen efter solide gysere/slashers/horrors etc. er jeg alt for ofte blevet skuffet og ført bag lyset af stjerner som er blevet, ganske gavmildt, smidt på diverse covers. Derfor er det altid en fryd når man bliver positivt overrasket af film som eksempelvis den britiske school-slasher F.
Ideen er simpel, men det funker takket være en talentfuld instruktør samt fotograf. Her er ikke just tid til at kredse om karakterudvikling, men det lykkedes alligevel at opnå en vis empati for karakterene takket være et ganske habilt skuespil. Filmen er skudt for få penge og det kan ses, men i dette her tilfælde tiltaler den rå stil mig..måske fordi det hele bare fungere godt.
En af de bedste slasher's jeg har set i nogle år efterhånden.
#11441 Babo84 14 år siden
Ja ok. Foretrækker dog helst den i Bad Boys og T3. De formåede at være medrivende og bays iscenesættelse af den på broen, er virkelig "sygt". Men ja. Den er jo ikke troværdigheden selv :)
#11442 Hr. Nielsen 14 år siden
#11443 BN 14 år siden
Nej, hør nu lige! Vil du seriøst påstå, at det at være på oppe på hustagene ikke er jordnært?!?!
#11444 Batsy 14 år siden
#11445 Bruce 14 år siden
Det er stadig mit håb, at et bedre digitalt syn på BD, kan give filmen et kick. Det er absolut en mulighed.
#11446 Babo84 14 år siden
Begins biljagten er også overdrevet. Men cool og godt udtænkt synes jeg.
#11447 Babo84 14 år siden
Var kopien da så ringe?
#11448 Bruce 14 år siden
#11449 Åkepool 14 år siden
BØH!!!
#11450 misuma 14 år siden
Ideen er simpel, men det funker takket være en talentfuld instruktør samt fotograf. Her er ikke just tid til at kredse om karakterudvikling, men det lykkedes alligevel at opnå en vis empati for karakterene takket være et ganske habilt skuespil. Filmen er skudt for få penge og det kan ses, men i dette her tilfælde tiltaler den rå stil mig..måske fordi det hele bare fungere godt.
En af de bedste slasher's jeg har set i nogle år efterhånden.
5/6