Gravatar

#11591 Hr. Nielsen 14 år siden

Barry Lyndon (11590) skrev:
Til gengæld ejer du masser af selverkendelse
Ha ha ha ha, provo:)

Man glemmer faktisk lidt, at Banderas er en formidabel skuespiller.
Det gør man ja....

men i de senere år har han virkelig demonstreret sin alsidighed
Jeg syntes egentlig han var forsvundet lidt i ligegyldige film de senere år (ikke at forstå som at jeg mener macho rollerne viser hans kunnen!)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#11592 Barry Lyndon 14 år siden

#11591: Det har han desværre været ja. Absolut. Men det er som om hans bundniveau er højt, og selv i det arveste lort kan han glimte.
Gravatar

#11593 Babo84 14 år siden

The Ninth Gate

Atmosfærisk og indimellem creepy, men også ufokuseret og overfladisk. Den har ikke kant nok, som nogle af Polanski's tidligere film. Og det overnaturlige element i en thriller synes jeg sjældent fungerer efter hensigten. Som sagt, indimellem creepy nok, men mangler til gengæld mere suspense. De mere dramatiske scener er heller ikke specielt overbevisende lavet. Depp er okay, men når ikke Nicholson, McGregor og hvad de ellers hedder, som Polanski har brugt før og siden. Måske ikke dårlig, men hurtigt glemt.

6/10
Gravatar

#11594 Sweetiebellefan 14 år siden

Vicky Christina Barcelona

Woody Allen forlader New York City, og tager os på en malerisk tur i Barcelona.

Her er der seksuselle trekanter, lesbiske og selvfølgelifg den skønne by.

Forvent ikke nogen Kung Fu Panda, men en kærlighedsfilm som får en intens slutning.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#11595 misuma 14 år siden

wimmie (11587) skrev:

Enig :D

Enigere :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11596 Åkepool 14 år siden

Narniabæver1973 (11594) skrev:
Vicky Christina Barcelona

Forvent ikke nogen Kung Fu Panda

Det var nok heller ikke den første film jeg ville tænke på, hvis jeg satte mig til at se "Vicky Christina Barcelona" ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11597 wimmie 14 år siden

Hehe, tror i så fald en del børn ville blive pænt skuffede og/eller chokerede ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11598 misuma 14 år siden

Er det lettere foruroligende hvis man stadig finder en film som 'Kan Du Høre Hvad Jeg Ser?' sjov? Jeg tog mig selv i at småklukke under visse scener.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11599 BN 14 år siden

misuma (11598) skrev:
Er det lettere foruroligende hvis man stadig finder en film som 'Kan Du Høre Hvad Jeg Ser?' sjov? Jeg tog mig selv i at småklukke under visse scener.

Nej da. Jeg griner stadig højt af komedier fra 1930'erne! ... Endda mere end af de fleste moderne komedier.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11600 Collateral 14 år siden

Har set de tre prequels sammen med nogle venner her til aften. Der har allerede været diskussion herinde om dem, og det er der ingen grund til at live op igen, så jeg tager bare den ultra korte version.

Episode I: Kan jeg ikke så godt lide (bortset fra Liam Neeson og Darth Maul + det løse).
Episode II: Kan jeg godt lide - og den var bedre efter at have haft den lidt på afstand, og egentlig have fået forventninger til et gensyn waaaaay down.
Episode III: Kan jeg rigtig godt lide, og finder kun ca. fire replikker ærgerlige, bortset fra det står denne film for mig blandt sagaens stærkeste.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: