The Human Centipede II (Full Sequence) Jeg kunne delvist godt lide etteren for Dieter Lasers rolle. Nu har jeg så set toeren. Det er som Tom Six havde spurgt sig selv om, hvordan man lave en endnu tåkrummene, kvalende, dårlig og skadelig film. Simpelt: Man tager en fed retarderet dværg og laver en retarderet film.
Det her er ikke en anmeldese. Det er en ADVARSEL. Nu er I advaret. -6/6 stjerner
Men hvis du i forvejen har set etteren, så vidste du jo nøjagtigt hvad du gik ind til? :-/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg kunne delvist godt lide etteren for Dieter Lasers rolle.
Måske undrer det mig bare, at man gider se en film hvor man fandt etteren delvist god pga. en skuespiller, der ikke engang er med i toeren. Man ved hvad man går ind til med toeren, da det bare er alle uhyrlighederne fra etteren der er skruet endnu længere op, i forsøget på at provokere og røre lidt i vandene her og der. Filmsmag er selvfølgelig subjektiv, men jeg forstår nok aldrig hvorfor man gider se sådanne film som Human Centipede eller lignende i den dur.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Måske undrer det mig bare, at man gider se en film hvor man fandt etteren delvist god pga. en skuespiller, der ikke engang er med i toeren. Man ved hvad man går ind til med toeren, da det bare er alle uhyrlighederne fra etteren der er skruet endnu længere op, i forsøget på at provokere og røre lidt i vandene her og der. Filmsmag er selvfølgelig subjektiv, men jeg forstår nok aldrig hvorfor man gider se sådanne film som Human Centipede eller lignende i den dur.
Jeg er bange for jeg også kommer til at se treeren. Tom Six siger 3'eren får 2'eren til at ligne en Disney film. Men vi kan se det til den tid. Om jeg gider. Man bliver bare så for fanden nysgerrig når han siger sådan. Så må man bare se en happy film bagefter.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Ved godt det her er et utraditionelt og måske finder det ikke sin plads i den her tråd. Men jeg synes, at alle skal se det her klip. Fantastisk at, se hvad vi mennesker kan gøre når vi presser os selv. Har prøvet skydiving et par gange, men jeg kan slet ikke forestille mig et adrenalin de får ved at lave det, som de gør.
Er helt enig med dig. Det jeg undrer mig over, er at man gider se sådan en film færdigt, og ikke slukke for den noget tidligere!
Der har jeg det jo sådan at jeg altid tvinger mig selv igennem en film når først jeg har sat den på. Filosofien er at nu har jeg siddet igennem film såsom "Eat Pray Love", "Home Town Story" og "Dracula 3000", så skal det ikke være film x der får mig til at give op.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Dybt skuffende og uengagerende film fra Werner Herzog, der ellers rangerer blandt mine yndlingsinstruktører.
Jeg ved ikke hvor stor David Lynchs indflydelse har været, men det er for så vidt også lige meget. Herzogs instruktion virker rodet. Den forsøger at være mystisk, at levere det uventede og leve højt på udeladelsens kunst og alt det der. Og som jeg føler det, så spekuleres der i sagerne så det knager højt og tydeligt.
Eller er filmen mon lavet over så kort tid, som det sjuskede resultat tyder på?
Michael Shannon bliver et udstyrsstykke, en alien, og aldrig en filmkarakter man investerer noget som helst i. Det er muligt at dette er en pointe de d'herrer Herzog og Lynchs side, men den køber jeg ikke. Måske er jeg bare ikke den type seer.
2/6
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
#12221 Bony 14 år siden
Men hvis du i forvejen har set etteren, så vidste du jo nøjagtigt hvad du gik ind til? :-/
#12222 bhs 14 år siden
=
#12223 Bony 14 år siden
#12224 bhs 14 år siden
#12225 Nicki52 14 år siden
Jeg er bange for jeg også kommer til at se treeren. Tom Six siger 3'eren får 2'eren til at ligne en Disney film. Men vi kan se det til den tid. Om jeg gider. Man bliver bare så for fanden nysgerrig når han siger sådan. Så må man bare se en happy film bagefter.
#12226 bhs 14 år siden
http://vimeo.com/31241154
Slutningen er noget for sig selv.
#12227 Skeloboy 14 år siden
#12228 bhs 14 år siden
Kunne ikke ikke være :-)
#12229 Collateral 14 år siden
Der har jeg det jo sådan at jeg altid tvinger mig selv igennem en film når først jeg har sat den på. Filosofien er at nu har jeg siddet igennem film såsom "Eat Pray Love", "Home Town Story" og "Dracula 3000", så skal det ikke være film x der får mig til at give op.
#12230 RasmusFL 14 år siden
Dybt skuffende og uengagerende film fra Werner Herzog, der ellers rangerer blandt mine yndlingsinstruktører.
Jeg ved ikke hvor stor David Lynchs indflydelse har været, men det er for så vidt også lige meget. Herzogs instruktion virker rodet. Den forsøger at være mystisk, at levere det uventede og leve højt på udeladelsens kunst og alt det der. Og som jeg føler det, så spekuleres der i sagerne så det knager højt og tydeligt.
Eller er filmen mon lavet over så kort tid, som det sjuskede resultat tyder på?
Michael Shannon bliver et udstyrsstykke, en alien, og aldrig en filmkarakter man investerer noget som helst i. Det er muligt at dette er en pointe de d'herrer Herzog og Lynchs side, men den køber jeg ikke. Måske er jeg bare ikke den type seer.
2/6