Gravatar

#12381 wimmie 14 år siden

Skeloboy (12378) skrev:
Kan da også lide Cannibal The Musical ;)

Yeah! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12382 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12380 Den er tættere på 6/10 end 5/10!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12383 Riqon 14 år siden

Into the Wild

Jeg så den lige her til aften. Jeg syntes med et godt ord, at den var "langtrukken". Bestemt ikke dårlig, men det var som om at min nysgerrighed og min trang til at komme lidt under huden på hovedpersonen aldrig blev rigtig tilfredsstillet, man ventede og ventede - det meste druknede dog i vilde naturoplevelser og den formålsløse rejse fra a til b til c til d... Dog kunne jeg godt lide scenerne med hippierne, for her syntes tingene endelig at stå stille længe nok til, at der kunne komme lidt kød på dramaet. 4/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#12384 MMB 14 år siden

Jeg er ret enig med din karakter. :)
Filmens første halvdel er ret langtrukken, men da især Hal Holbrook kommer med i den anden halvdel, får filmen noget ekstra tyngde og bliver ret rørende. :)
Gravatar

#12385 Skeloboy 14 år siden

Into The Wild - tæt på 10/10...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#12386 Kruse 14 år siden

Skeloboy (12385) skrev:
Into The Wild - tæt på 10/10...

Agreed! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12387 Bony 14 år siden

Jeg er også med på topkarakter til "Into The Wild". Simpelthen en fantastisk film..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12388 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg er uenig med alle på nær Bony... 10/10 til Into The Wild.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12389 Babo84 14 år siden

6/10 til Into the Wild. Gode takter, men unødig langtrukken og slet ikke min favorit Penn film.
Gravatar

#12390 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden

Jeg var nu heller ikke ovenud begejstret for filmen. Meget af det bunder i knægten, som næsten ikke er til at døje.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: