The Prestige Nu har jeg lige set filmen. Nolan er rigtige god til at lave film. Desværre har Neil Burger lavet en film med det samme koncept Illusionisten som er væsentlig bedre og spændende. Men det var dejligt at se Hugh Jackman i en anden rolle end Wolverine.
Den får 3/6, da jeg synes den var lidt langtrukken og faktisk ligegyldig. Filmen er lavet ligesom Illusionisten, for at overraske. Den overraskede mig slet ikke. Jeg har set en film med en arrogant misundelig idiot og en ynkelig misundelig taber. Filmen havde kun meget lidt der overraskede, og dem der har set filmen ved nok hvad mener. Men hvis karakteren skal være præcis, så 3,49/6 stjerner
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#12431 Kruse 14 år siden
Nope, det har jeg ikke. Er der store forskelle mellem bog og film?
#12432 misuma 14 år siden
#12433 wimmie 14 år siden
Nej, jeg synes bestemt den fulgte bogen langt bedre end de fleste... et par småting savnede jeg, men overall var jeg godt tilfreds :)
#12434 Wangsgaard 14 år siden
Er ret så enig med dig :D
#12435 Nicki52 14 år siden
Nu har jeg lige set filmen. Nolan er rigtige god til at lave film. Desværre har Neil Burger lavet en film med det samme koncept Illusionisten som er væsentlig bedre og spændende. Men det var dejligt at se Hugh Jackman i en anden rolle end Wolverine.
Den får 3/6, da jeg synes den var lidt langtrukken og faktisk ligegyldig. Filmen er lavet ligesom Illusionisten, for at overraske. Den overraskede mig slet ikke. Jeg har set en film med en arrogant misundelig idiot og en ynkelig misundelig taber. Filmen havde kun meget lidt der overraskede, og dem der har set filmen ved nok hvad mener. Men hvis karakteren skal være præcis, så 3,49/6 stjerner
#12436 bhs 14 år siden
#12437 wiseguy 14 år siden
Der er jeg så lodret uenig!
Illusionisten 3/6
The Prestige 5/6
#12438 Kruse 14 år siden
#12439 MMB 14 år siden
#12440 Batsy 14 år siden