Jeg følte med spænding med Illusionisten end The Prestige. Under filmen tænkte jeg, hvor faen bliver Scarlett Johansson af.
Jeg havde regnet ud at det var en illusion det der skete. Men havde ikke regnet ud det med tvillinger, men det med at Angier ikke var død havde jeg. Den der kloningsmaskie David Bowie havde opfundet gav os bare svaret hvordan.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Dens dramaturgi, skuespil, historie, fotografering er bare bedre skruet sammen i The Prestige og generelt mere ambitiøs film. Illusionisten er bare en light udgave, som underholder meget godt, men Prestige bliver hos dig længe efter. Det gjorde den ihvertfald for mig. Mere stimulerende film, samtidig med den er forbandet underholdende og åndeløs spændende fortalt. Se den igen.
Dens dramaturgi, skuespil, historie, fotografering er bare bedre skruet sammen i The Prestige og generelt mere ambitiøs film. Illusionisten er bare en light udgave
Din forudindtagede mening tæller ikke ;)
Og så er det iøvrigt for længe siden jeg har set "The Prestige", til at jeg kan give dig ret eller det modsatte.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#12441 Nicki52 14 år siden
#12442 wimmie 14 år siden
#12443 HonoDelLoce 14 år siden
HA - see what I did there?
#12444 Riqon 14 år siden
#12445 Nicki52 14 år siden
Må jeg hører dig argumentere for din sag!
#12446 wimmie 14 år siden
Det troede jeg at jeg havde gjort med mit "Basta!" :p
Clever indeed ;)
#12447 Babo84 14 år siden
Dens dramaturgi, skuespil, historie, fotografering er bare bedre skruet sammen i The Prestige og generelt mere ambitiøs film. Illusionisten er bare en light udgave, som underholder meget godt, men Prestige bliver hos dig længe efter. Det gjorde den ihvertfald for mig. Mere stimulerende film, samtidig med den er forbandet underholdende og åndeløs spændende fortalt. Se den igen.
#12448 MOVIE1000 14 år siden
#12449 Åkepool 14 år siden
Din forudindtagede mening tæller ikke ;)
Og så er det iøvrigt for længe siden jeg har set "The Prestige", til at jeg kan give dig ret eller det modsatte.
#12450 Babo84 14 år siden