Gravatar

#12461 misuma 14 år siden

The Roommate - En film som tager sig tiden til at bygge spændingen op til...meget lidt. Filmen er instrueret af danskeren Christian E. Christiansen som jeg går ud fra har lavet Råzone siden navnet dukker op et par gange i filmen hvilket jeg ikke kan finde ud af om det er cool eller kikset.

2,8/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12462 HonoDelLoce 14 år siden

Åkepool (12455) skrev:
Du er ikke alene.

Og i er ikke kun 2 !

Jeg har set så meget lort på det seneste, at jeg næsten helt har overvejet at droppe film i et stykke tid !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12463 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har droppet film til fordel for Skyrim for tiden, det anbefales.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12464 wimmie 14 år siden

#12455+12462

Tror bare jeg er inde i en periode hvor jeg har for meget om ørene og ikke rigtig kan koncentrere mig om en god film som jeg skal følge med i... Derfor sætter jeg mange af disse lette komedier på, men åbenbart kun de dårlige af slagsen.

Hvor er de gode (nye) komedier?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12465 Hr. Nielsen 14 år siden

wimmie (12464) skrev:
Tror bare jeg er inde i en periode hvor jeg har for meget om ørene og ikke rigtig kan koncentrere mig om en god film som jeg skal følge med i.
Det kender jeg godt og for pokker hvor er det svært at ramme de gode, lette film:) Jeg har så mange af de mere 'tunge' stående, men dem vil jeg kun smide på når forholdene er til det. Altså jeg er frisk, jeg bliver ikke forstyrret osv. Lige for tiden lykkes ingen af delene, så den står enten på gensyn med gode film, som ikke er krævende eller også rammer jeg ofte de her halvfesne nyere film.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12466 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden

Dharma & Greg – Sæson 2

Umiddelbart så byder anden sæson af denne serie på mere af det samme. Det er stadigvæk Dharma og Greg i midten og så de to forældrepar på hver deres side. Dette er ikke ændret og det er også mange af de samme ting som der karakteriser dem. Hippieforældrene Larry og Abby imod overklassen i form af Kitty og Edward. I første sæson har vi fået karaktererne etableret også i forhold til hinanden. Noget af det der kendetegner sæson 2 er at vi tager disse velkendte karakter og putter dem i situationer som er uvante for dem.
Mest bemærkelsesværdigt er at Dharma beslutter at stille op for det lokale byråd. Noget hun absolut ikke har nogen erfaring i, og ikke mindst kommer hendes godsindethed på en prøve i det der ofte bliver en beskidt valgkamp. Greg er naturligvis begejstret i og med han har stor erfaring i sådanne ting, men må skuffet se til fra sidelinjen. Hos Dharma er ingen nemlig større eller bedre end andre, så opgaverne bliver tildelt ved at trække en seddel. På den måde bliver vi i løbet af sæson præsenteret for forskellige situationer hvor rollerne bliver byttet rundt. Det alene er morsomt, ikke mindst nu hvor vi kender karaktererne og deres spidsfindigheder.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#12467 Åkepool 14 år siden

wimmie (12464) skrev:
Tror bare jeg er inde i en periode hvor jeg har for meget om ørene og ikke rigtig kan koncentrere mig om en god film som jeg skal følge med i... Derfor sætter jeg mange af disse lette komedier på, men åbenbart kun de dårlige af slagsen.

Det er af præcis samme grund jeg ser de lidt sløje film. Det er bare lettere at fordøje end de med stor sansynlighed bedre film der ligger og venter.

wimmie (12464) skrev:

De er der bare ikke :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12468 Steffan Rasmussen 14 år siden

wimmie (12464) skrev:
#12455+12462

Bridesmaids? Har ikke selv set den, men den har fået gode anmeldelser.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12469 Highland Park 14 år siden

wimmie (12464) skrev:
"Midnight in Paris".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12470 wimmie 14 år siden

Steffan Rasmussen (12468) skrev:

Bridesmaids? Har ikke selv set den, men den har fået gode anmeldelser.

Joh, men den er vel næsten for ny... Er den udkommet?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: