Gravatar

#12791 Tenebrae 14 år siden

#12790: Charlie Sheen udtalte i et interview, vist nok i Empire, at The Shadow Conspiracy var den dårligste film, som han nogensinde havde været med i.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#12792 elwood 14 år siden

Er den hvor attentat våbnet er en RC Helicopter ?

Den er ja godt nok styg og intet sigende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12793 Kiksmann 14 år siden

elwood (12792) skrev:
Er den hvor attentat våbnet er en RC Helicopter ?
Den er ja godt nok styg og intet sigende.

Ja det er den :) Selvom jeg kom til at grine da jeg så det, for det virkede...... jeg kan ikke engang beskrive hvad jeg syntes men latterligt dækker det næsten.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12794 Collateral 14 år siden

My Blueberry Nights

En sær film, fordi jeg nok burde synes om den. Nattestemningerne, de mange skæbner og den lettere eksperimenterende billedside, er elementer der har tiltrukket mig i andre film. Men der mangler et eller andet. Klipningen virker til tider off, og får præstationerne til at fremstå akavede. Præstationerne selv er... middelmådige. Den debuterende Norah Jones får desværre ikke overbevidst mig om sine evner. Bedre gør det supporterende cast det, og naturligvis er særligt erfarne Natalie Portman dygtig. Lige lidt hjælper det imidlertid på min sære fornemmelse af at filmen bare misser, og kommer for vidt omkring i forhold til en ret forceret pointe, som udleveres alt for åbenlyst og ikke overlader seeren megen mulighed for eftertanke. En middelmådig film - at best. Så vil jeg til enhver tid hellere lytte til en af Jones' plader.

4.5/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12795 JannikAnd 14 år siden

Har du set andet Wong Kar-wai? Lad ikke My Blueberry Nights afskrække dig.
Gravatar

#12796 Collateral 14 år siden

JannikAnd (12795) skrev:
Har du set andet Wong Kar-wai? Lad ikke My Blueberry Nights afskrække dig.

Nope har jeg ikke, men er frisk på at se mere, da der som sagt er delelementer, som jeg snildt kan se fungere i en mere gennemført film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12797 Steffan Rasmussen 14 år siden

Collateral (12796) skrev:
Nope har jeg ikke, men er frisk på at se mere, da der som sagt er delelementer, som jeg snildt kan se fungere i en mere gennemført film.

Anbefaling - In the Mood for Love
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12798 Benway 14 år siden

#12797 +1! :)

"My Blueberry Nights" er den eneste af Wongs film, som jeg indtil videre ikke har brudt mig om, og den er gudskelov absolut ikke repræsentativ for hans vanlige niveau.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12799 Collateral 14 år siden

Steffan Rasmussen (12797) skrev:
Anbefaling - In the Mood for Love

Den og 2046 ser umiddelbart interessante ud.
Gravatar

#12800 BN 14 år siden

Collateral (12799) skrev:
Den og 2046 ser umiddelbart interessante ud.

Prøv at se det følgende (fuldstændig spoiler-frie) klip fra 'In the Mood for Love' - det er simpelthen definitionen på æstetisk smuk filmkunst:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: