Ofte når Primer bliver nævnt, får jeg ofte trang til at reklamere for den spanske Los cronocrímenes. Dejligt take på timetravel-genren og som ikke efterlader dig med en hjerneblødning.
Ok, tak for tippet ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Hehe der findes faktisk mange der har lavet skemaer over hele forløbet, med hvor de er på de forskellige tider, men for mig handler det ikke så meget om at ku forstå det hele,
Igår så jeg Battle LA, den havde et dejligt hurtigt tempo, men irreterene klipninger og rystende kamera, havde de nogen ide om hvad der skulle filmes? eller filmede de bare og tog det de nogenlunde kunne bruge. Op til flere gange kom der en pæl eller beton agtig pæl ind foran personerne, så man var nød til at gætte hvem der gemte sig omme bag pælene. Jeg var færdig af grin over dialogerne :D og slutningen.
2/6
Battle: Los Angeles har samme problem som Transformers 3: Dark of the Moon. Der er simpelthen alt for meget action og for lidt substans. Jeg kedede mig bravt over begge film og tog mig selv i at se hvor meget meget af filmen der var tilbage mod slutningen.
Den var faktisk blevet bedre, siden jeg så den sidst :p Eller også vinder den på gensyn, fordi man ikke sætter forventningerne alt for højt anden gang og derfor bedre kan værdsætte den for, hvad den er: en alt for langtrukken portrætfilm om en sindsforstyrret og temmelig ucharmerende millionær. 3/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#12871 Sweetiebellefan 14 år siden
Sidste årti var et blandet årti for animation, men Rio var nogen af de ting som reddede animationen inklusiv opfindelsen af flash animation på TV.
Blu og hans venne er på eventyr i Rio i Sydamerika, og der er alt hvad man vil have af spænding og selvfølgelig et episk karneval.
10/10
#12872 Riqon 14 år siden
Ok, tak for tippet ;)
#12873 Riqon 14 år siden
Jep, og indtil videre er det her er min favorit:
http://xkcd.com/657/large/
#12874 misuma 14 år siden
Findes under navnet Timecrimes og kan fås via Amazon for relativ få penge.
#12875 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12876 Takeshi_K 14 år siden
Battle: Los Angeles har samme problem som Transformers 3: Dark of the Moon. Der er simpelthen alt for meget action og for lidt substans. Jeg kedede mig bravt over begge film og tog mig selv i at se hvor meget meget af filmen der var tilbage mod slutningen.
#12877 misuma 14 år siden
Remaket er på vej, så filmen MÅ jo være god ; )
#12878 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12879 Riqon 14 år siden
(det skulle lige være, fordi den bliver på engelsk)
#12880 Riqon 14 år siden
Den var faktisk blevet bedre, siden jeg så den sidst :p Eller også vinder den på gensyn, fordi man ikke sætter forventningerne alt for højt anden gang og derfor bedre kan værdsætte den for, hvad den er: en alt for langtrukken portrætfilm om en sindsforstyrret og temmelig ucharmerende millionær. 3/6.