Mr. Brooks : Hurt og Costner er veloplagte og en lidt usædvanlig rolle for Costner. En udmærket film, men der er ikke rigtigt noget uumph og twistene i plottet - 3½-6
På coveret står der "The Definitive Guide to the World of the Rings".. og nej, det er det ikke. Det er en forholdsvis ligegyldig dokumentar om "Lord of the Rings" (bøgerne, ikke filmene), hvor der godt nok fyldes lidt interessant fakta på i starten, men omkring midten begynder man at give et resume af HELE trilogien og derfra går det ned af bakke og ender med at folk blot sidder og klapper Tolkien på ryggen og fortæller hvor fæle alle andre i litteraturens verden er, altså alle dem der ikke kan lide LOTR.
Jeg er glad for at jeg kun har betalt ca. 30 kr. for den og at der medfølger en CD med musik, som kan retfærdigøre købet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har efterhånden brugt en del tid på at få genset Battlestar Galatica sæson 1-3 og er nu ikke helt så entusiastisk som første gang jeg så dem - dog stadig en rigtig god serie. Men det sidste kvarters tid af s3 opvejer nu en del, fint skuespil og utrolig god brug af musikken.
Nu vil jeg få set lidt af s4 og det ser jeg desværre ikke frem til. Jeg kom til zappe meget kort over Kanal 6 da de vidste et afsnit derfra og tror jeg ved hvem den 5. cylon er - og jeg er ikke tilfreds. Men håber jeg tager fejl. Apropos, så er dette altså en sjov (og meget nørdet på en lidt diskret måde) trøje :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#2571 jessup 14 år siden
#2572 filmz-Narniabæver 14 år siden
Harry og hans venner, inklusiv uvenner vendte stærkt tilbage denne sommer.
Flere af Voldemort's hemmeligheder bliver afsløret, men det koster, og det ender tragisk.
10/10
#2573 Takfornu 14 år siden
3/6
Saw 2 - Uff en stinker !
1/6
Final Destination 3 - How to kill silly teens in bizarre ways, men lidt sjovt at gense Lucy Gennero-McClane ;)
1/6
Tror at hvis jeg fremover ikke kan sove skal vælge noget fra samlingen istedet :)
#2574 MOVIE1000 14 år siden
Mr Brooks 5/6
Saw II 5/6
Final destination 3 1/6
#2575 filmz-Utyske 14 år siden
På coveret står der "The Definitive Guide to the World of the Rings".. og nej, det er det ikke. Det er en forholdsvis ligegyldig dokumentar om "Lord of the Rings" (bøgerne, ikke filmene), hvor der godt nok fyldes lidt interessant fakta på i starten, men omkring midten begynder man at give et resume af HELE trilogien og derfra går det ned af bakke og ender med at folk blot sidder og klapper Tolkien på ryggen og fortæller hvor fæle alle andre i litteraturens verden er, altså alle dem der ikke kan lide LOTR.
Jeg er glad for at jeg kun har betalt ca. 30 kr. for den og at der medfølger en CD med musik, som kan retfærdigøre købet.
#2576 lagoni 14 år siden
Nu vil jeg få set lidt af s4 og det ser jeg desværre ikke frem til. Jeg kom til zappe meget kort over Kanal 6 da de vidste et afsnit derfra og tror jeg ved hvem den 5. cylon er - og jeg er ikke tilfreds. Men håber jeg tager fejl. Apropos, så er dette altså en sjov (og meget nørdet på en lidt diskret måde) trøje :)
#2577 filmz-Utyske 14 år siden
#2578 filmz-Bruce 14 år siden
Fin film af Soderbergh.
4/6
#2579 Skeloboy 14 år siden
#2580 filmz-Bruce 14 år siden