Gravatar

#13201 Batsy 14 år siden

Foeller (13200) skrev:

Tænkte nok, du kunne lide den, og jeg er ret enig i karakteren. Nu hvor vi snakker vietnamkrigsfilm, har du så set Apocalypse Now, Born on the Fourth of July og Full Metal Jacket?

Vil rigtig meget gerne se Apocalypse Now, efter alt den ros den har fået. Full Metal Jacket har jeg set, men synes den var lidt en mærklig krigsfilm og skal have et gensyn med den før jeg giver en endelig karekter. Har ikke set the Born on the fouth of july heller :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13202 MMB 14 år siden

Born on the Fourth of July tror jeg godt, du kan lide. Det er en rigtig antikrigsfilm. :)
Full Metal Jacket fandt jeg kun halvt seværdig (den første del), mens Apocalypse Now er min yndlingskrigsfilm overhovedet.
Gravatar

#13203 Batsy 14 år siden

Foeller (13202) skrev:
Born on the Fourth of July tror jeg godt, du kan lide. Det er en rigtig antikrigsfilm. :)
Full Metal Jacket fandt jeg kun halvt seværdig (den første del), mens Apocalypse Now er min yndlingskrigsfilm overhovedet.

Søgte lidt på filmen, og har rent faktisk været tæt på at købe den.. :P

Letters from Iwo Jima, formåede bare at fænge mig så godt og rørte mig rigtig meget især i slutningen, og så er Ken Watentabe bare fantastisk, og han har fortjent hans oscar i The last samurai men mere i Iwo jima.

Gravatar

#13204 Collateral 14 år siden

Batsy (13203) skrev:
Foeller (13202) skrev:

Søgte lidt på filmen, og har rent faktisk været tæt på at købe den.. :P

Letters from Iwo Jima, formåede bare at fænge mig så godt og rørte mig rigtig meget især i slutningen, og så er Ken Watentabe bare fantastisk, og han har fortjent hans oscar i The last samurai men mere i Iwo jima.

Husk at finde en udgave af Apocalypse Now hvor biografcut er på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13205 Kruse 14 år siden

Eller bare tag og se Redux som er ligeså god, men hvor der bare er mere af det gode :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13206 Collateral 14 år siden

Kruse (13205) skrev:
Eller bare tag og se Redux som er ligeså god, men hvor der bare er mere af det gode :)

Nu tænkte jeg mere på at det måske er meget rart at have begge versioner. Den anden diskussion har vi vidst haft ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13207 Batsy 14 år siden

You silly beans! Make up your mind :P

Gravatar

#13208 Kruse 14 år siden

Collateral (13206) skrev:
Nu tænkte jeg mere på at det måske er meget rart at have begge versioner. Den anden diskussion har vi vidst haft ;P

Det er selvfølgelig rigtigt. Og så skal han enten købe en engelsk DVD-udgave(uden danske tekster) eller BD-udgaven.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13209 Batsy 14 år siden

Kruse (13208) skrev:
Det er selvfølgelig rigtigt. Og så skal han enten købe en engelsk DVD-udgave(uden danske tekster) eller BD-udgaven.

Køber BD, da jeg gerne vil gå over i Blu rays evige Niiiiice hed.

Gravatar

#13210 BN 14 år siden

Kruse (13205) skrev:

... såsom et 15-20 minutters stemningsbrydende besøg på en fransk plantage! *Suk*
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: