Gravatar

#13241 Batsy 14 år siden

TAXI 4

Fransk action komedie... BADABOOOOM!!!

4/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13242 Neranders 14 år siden

Lord of the Rings EE 1+2+3

Planen for min fridag fra uni var, at få skrevet på romanen, men det resulterede derimod i et gensyn med Fellowship of the Ring i forlænget udgave. Men da jeg først kom igang, var det umuligt at stoppe for Peter Jacksons intet mindre end mesterlige fortolkning af Tolkiens univers.

Jeg vil egentlig ikke sige så meget om filmene, der er allerede blevet sagt så meget. Dog var der et særligt øjeblik, ikke mere end et par minutter ud af de knap 12 timer, som det tager at se dem, som har bidt sig utrolig godt fast.

Begravelsen af Theodens søn, hvor Miranda Ottos Eowyn synger under optoget. Den sorg hun udtrykker med sit ansigt og især stemmen, skar direkte vej ind til hjertet, og efterfulgt af Theodens sammenbrud lige efter, var det mig umuligt at holde en tåre tilbage.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#13243 Lord Beef Jerky 14 år siden

#13242 Meget useriøs anmeldelse i kølvandet på de sidste par stykke, synes jeg.... =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13244 Neranders 14 år siden

Lord Beef Jerky (13243) skrev:
#13242 Meget useriøs anmeldelse i kølvandet på de sidste par stykke, synes jeg.... =)

Det var sent, og jeg skulle ret tidligt op, men kan godt kaste mig ud i en mere omfangende her i weekenden. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#13245 Batsy 14 år siden

Neranders (13244) skrev:
Det var sent, og jeg skulle ret tidligt op, men kan godt kaste mig ud i en mere omfangende her i weekenden. :)

He was joking!, de andre andmeldser var nemlig useriøse :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13246 Lord Beef Jerky 14 år siden

Ja, jeg havde forventet noget i tråd med:

Lord of the Rings EE 1+2+3

Eventyrfilm..... KAPOW!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13247 Skeloboy 14 år siden

Riqon (13240) skrev:
R

Dansk fængselsdrama... BANG!

5/6

Den mangler jeg dæleme at få set! har kun hørt godt om den
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13248 Åkepool 14 år siden

Neranders (13244) skrev:

Ja, der skulle du godt nok lige ha' fanget, at der var spas indblandet der ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13249 Neranders 14 år siden

Ah, havde faktisk ikke engang lagt mærke til de andre anmeldelser. Skyndte mig til bunden, for lige hurtigt at få skrevet et par ord inden sengetid.

Magisk rejse ind i en magisk verden.... TJUBANG!
"That's rough, buddy."
Gravatar

#13250 Riqon 14 år siden

#13247 -

Var der ikke nogen, der lige snakkede om den i en eller anden tråd? Var til dels derfor jeg ikke gad skrive en hel masse :p Anyway, mit take på den er, at den er mega creepy. Det, du gør for at overleve i fængslet, er det, der senere kan få dig smadret. Filmen virker meget realistisk - ja, dokumentarisk - og den kom i hvert fald under huden på mig..
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: