Gravatar

#13281 Richard Burton 14 år siden

Andre Rieu suspekt??? Synes nu han fremstår ret så venlig og ligetil.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13282 MMB 14 år siden

Andre Rieu (13281) skrev:
Andre Rieu suspekt??? Synes nu han fremstår ret så venlig og ligetil.

Haha!
Gravatar

#13283 BN 14 år siden

Andre Rieu (13272) skrev:
#13269 Jeg så Debatten i forgårs på TV og jeg tror ikke nogle af debattørerne flyttede sig, men det gjorde langtfra diskussionen formålsløs. En debat er ikke til for primært at ændre holdninger på dem, som udveksler argumenter, men for at påvirke dem som stadig er mere eller mindre tvivlende. Og nogle gange kan decideret omvendelse så forekomme.

Jeg er helt enig. Men nu skyldes min udtalelse også, at jeg allerede HAR deltaget i en sådan diskussion omkring 'Inception', omend den ikke foregik mellem JannikAnd og mig. Det fik jeg bare ikke nævnt i #13269.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13284 Babo84 14 år siden

Verbal (13279) skrev:
Story of my life...

Челове́к пришёл на Лубя́нку и говори́т:
– Я шпио́н, хочу́ сда́ться.

Sådan er det vel, når man er russisk spion :)
Gravatar

#13285 Mr.Creosote 14 år siden

#13275 Tak skal du have.
4 meninger om Drive: http://www.cinefil.dk/?p=1178
Gravatar

#13286 JannikAnd 14 år siden

Babo84 (13271) skrev:
Jannik

Så burde I have kontaktet mig. Jeg fylder to "takes" og dig og Bruce over på den modsatte side. Men så bliver det lidt som på filmz ;)
Men... Bruce er jo netop én af de fire musketerer.
Gravatar

#13287 MMB 14 år siden

Det er han vel også med på.

Babo mener selv han fylder to takes alene, mens dig og Bruce står for de to andre. :)
Gravatar

#13288 JannikAnd 14 år siden

Foeller (13287) skrev:

Babo mener selv han fylder to takes alene, mens dig og Bruce står for de to andre. :)
Men hvad så med Per og Magnus!? Hvad med dem!?!?
Gravatar

#13289 MMB 14 år siden

JannikAnd (13288) skrev:
Foeller (13287) skrev:

Men hvad så med Per og Magnus!? Hvad med dem!?!?

Mit bud er, at Babo er ligeglade med dem. :P
Gravatar

#13290 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1

Jeg har set de to første i serien og havde ellers bestemt mig for at droppe resten, men tænkte "eh.. what the hell"...

Den første i serien er ikke en dårlig film, det er heller ikke en god film, men den er da moderat underholdende. Den anden film i serien er direkte elendig og kedelig, hvor Kristen Stewart ikke laver andet, end at rende rundt og se sur ud.

Det leder mig jo så hen til den tredje film, der faktisk er endnu mere kedelig end toeren og der sker virkeligt -intet- i de små to timer, som filmen varer. Kristen Stewart kan såmænd nok spille helt ok, men hun får sgu ikke meget at arbejde med og instruktøren lader til at være faldet i søvn undervejs.

Om det er instruktøren, manuskriptet eller materialet bag filmen den er gal med, skal jeg ikke kunne sige, det er dog udover min fatteevne, at Edward skulle være så fantastisk fængende, at alle drages til ham, da han sagtens kunne erstattes med en papfigur og fantastisk nok, kan vi konkludere, at selvom man har haft 100+ år til at udvikle en personlighed, kan det stadig fejle.

Man kan nemt sammenligne kærlighedshistorien i de to seneste film med kærlighedshistorien i den nye Star Wars-trilogi, fordi man gøre meget ud af at fortælle hvordan personerne er og hvor forelskede de er, men der er slet ingen kemi imellem dem.

Man kan spekulere i, at disse film sikkert tjener åndsvagt mange penge, uanset hvad man gør og igen kender jeg intet til originalmaterialet, men jeg har en idé om, at man sagtens kunne få bedre film ud af pladderromantiske vampyrhistorier, hvis der bare var skrevet et ordenligt manuskript og hvis man havde hyret en instruktør, der ikke lider af narkolepsi og falder i søvn, hver gang der er behov for ham.. (eller måske bare hyre en med lidt talent).

2/10

Og jeg kan stadig ikke hidse mig op over vampyrer der glimter i sollys. :)

Skriv ny kommentar: