Gravatar

#2651 Nicki52 14 år siden

Pearl Harbor
Jeg har lige set Pearl Harbor som har optaget for noget tid siden, og blev godt og vel imponeret. Troede det bare var en eller anden skydefilm. Men det viste dig at have en historie og det var så fedt. Transformers-serien er mine første Michael Bay film og nu har jeg så set al den forskel. Pearl Harbor er tusind gange bedre end Transformers. De mennesker på imdb der giver Transformers så mange point, er godt nok ikke så gode til film. Pearl Harbor 8/10 og Transformers 2/10.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2652 Skeloboy 14 år siden

De mennesker, der giver Pearl Harbor 8/10 er ikke så gode til film;)
Gravatar

#2653 MOVIE1000 14 år siden

#2651 Transformers fejler ingenting, det er Transformers der gør ;)
#2652 tror du har fat i noget :)

Stargate Sg - 1 sæson 5

Jeg mangler et par afsnit endnu, men denne sæson har indtil videre imponeret mig, efter en ret kedelig sæson 3 og 4 var det rart endelig at se dem tage kampen op med Goàulderne, man kan også tydelig se at special effekterne er blevet bedre, så jeg glæder mig utrolig meget til at se sæson 6, men det er en underholdene serie, som jeg helt sikkert skal følge med i på dvd, når jeg er færdig med Stargate Sg - 1 serien går jeg over til Atlantis, men det sker nok først til sommer tidligst
7/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2654 Nicki52 14 år siden

Hvad?! Den er da den en god film. Den overraskede mig at der var en ordentlig handling før og efter. Det gør Michael Bay ikke ved Transformers, det er bare effekter. Filmen fangede mig fuldstændig for historien var så godt komponeret. Må jeg høre jeres ynkelige undskyldninger for ikke kunne lide den?
Gravatar

#2655 filt 14 år siden

Synes at [url= her[/url] lige må på banen. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#2656 Skeloboy 14 år siden

#2654 - den er cheasy, historien er crap...mere siger jeg ikke, du er på ignore fra nu af
Gravatar

#2657 Nicki52 14 år siden

Okay, undskyld. Jeg blev bare provokeret der og sagde noget igen for at provokere. Sorry, jeg skal nok opføre mig pænt.
Gravatar

#2658 MOVIE1000 14 år siden

#2654 Transformers handling giver da mere mening
Gravatar

#2659 Nicki52 14 år siden

Hvad er det der ikke giver mening ved Pearl Harbor?
Gravatar

#2660 MOVIE1000 14 år siden

#2659 prøv at læse mit indlæg engang til :)

Skriv ny kommentar: