Gravatar

#13291 Sweetiebellefan 14 år siden

La Vita È Bella

En mand og hans søn prøver på at komme væk da de er fanget af tyskerne under anden verdenskrig.

Et mesterværk som man ikke bør undgå.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#13292 MMB 14 år siden

Men fortjener den så slet ikke nogle Oscars?!
Gravatar

#13293 Sweetiebellefan 14 år siden

Jo selvfølgelig
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#13294 misuma 14 år siden

Rare Exports

Jeg frygtede lidt, ganske uberettiget, en amatør-film på alle planer, men jeg blev gladeligt overrasket. Filmen har en høj produktionsværdi, udemærket skuespil og instruktion. Jeg sad dog og håbede på en masse blod og splat som desværre udeblev, men det burde jeg vel ikke klandre filmen for IKKE at levere, det er vel blot mine egne sadistiske behov for gore som ikke blev indfriet.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13295 elwood 14 år siden

Blev færdig med Season 2 af Sherlock i aftes, jeg er stadigvæk hel vild med den serie, og det sidste "afsnit" reinbach falls var ganske nervepirrene, men jeg ved nu ikke om det nu også er det sidste. Fordi serien med Jeremy Brett var jo også ment til og skulle slutte efter det her afsnit, men ja det skete jo ikke.

Og kender man lidt til sin SHerlock, vil det nok ikke overraske at MOriaty vender tilbage i stor stil, og så får vi også en anderledes udgave af Baskervilles Hund, bragt op til vores tid, Martin Freeman og Benedict Cumberbacht brillere igen i rollerne, men Andrew Scott er også sej i rollen som den sleske og sindsyg geniale Moriaty.

Der var dog en ting som undrede mig lidt, Hans Zimmers Musik fra Sherlcok Holmes filmene blir brugt ganske kort i serien her, hvorfor ved jeg ikke lige helt, men det bruges på næsten samme måde i forbindelse med Avis sekvensen i filmen med RDJ og Jude Law.

Fed fed serie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13296 Kruse 14 år siden

#13295: Jeg skulle også gerne modtage sæson 2 her i den kommende uge, og jeg glæder mig meget til at få set den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13297 duuk74 14 år siden

Jep, fantastisk afslutning på S2!!

(Baskerville-afsnittet var dog lidt svagt. Jeg havde regnet den ud længe inden slutningen.)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#13298 Sweetiebellefan 14 år siden

Fritz the Cat

I 1972 udkom denne tegnefilm for voksne fra Ralph Bakshi.

Fritz er på flugten fra politiet og imens er der orgier og optøjer med mere.

Anderledes tegnefilm fra glemmebogen.

9/10
Gravatar

#13299 elwood 14 år siden

Det handlede nu ikke så meget for mig om at regne det ud, jeg synes blot det var et frisk anderledes spin på afsnittet, selv om hele planen virkede lidt farfetchet, da den blev forklaret 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13300 Riqon 14 år siden

I Love You Phillip Morris

Underholdende. Godt fortalt. Overvejende sjov. Intelligent. At den bygger på en rigtig historie gør den selvfølgelig en smule mere interessant. Ewan McGregor spiller fremragende, mens Jim Carrey som filmens hovedperson er sværere at sympatisere med eller gøre sig klog på. Meget af dens humor spiller på de homoseksuelle strenge, men slipper af sted med det ved også at gøre grin med den heteroseksuelle kristen-fundamentalistiske og fordomsfulde eks-kone (spillet af Leslie Mann). 4/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: