Gravatar

#13371 Kruse 14 år siden

Batsy (13370) skrev:
Angående Hayden Christensen, har i set Shattered Glass? der er han fremragende og anbefaler den. Dog er Peter Sarsgaard meget bedre men blev overassket over Hayden, da jeg finder ham lidt stiv i 2'eren men han formår at oppe sig i den tredje film.

Jeg har set "Shatterede Glass" og jeg synes at Hayden Christensen spiller udmærket, men jeg vil ikke kalde det fremragende. Som du selv siger, så bliver han i den grad udspillet af Peter Sarsgaard i filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13372 Batsy 14 år siden

Kruse (13371) skrev:
Jeg har set "Shatterede Glass" og jeg synes at Hayden Christensen spiller udmærket, men jeg vil ikke kalde det fremragende. Som du selv siger, så bliver han i den grad udspillet af Peter Sarsgaard i filmen.

Mener bare at jeg blev så overassket over ham, at se ham i en helt anden rolle :) Måske er fremragende ordet bare overassket at se ham spille noget nyt og han gjorde det godt.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13373 Babo84 14 år siden

Kruse (13365) skrev:
Carey Mulligan

Ja, jeg har altså ikke. Finder hende meget lidt køn (dog naturlig, men det er ikke kvali i sig selv) og synes bare ikke hun er fræk :)
Gravatar

#13374 Riqon 14 år siden

#13373 -

Enig, hun er ikke fræk ;) tror tværtimod det er hendes uskyld, jeg finder betagende. Men det snakker vi ikke mere om!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13375 Kruse 14 år siden

Du er også lidt en special case, Babo ;)

Og nej, fræk er nok heller ikke det ord jeg vil bruge til at beskrive hende. Men jeg finder hende både køn og fandens charmerende. Og hendes naturlighed(og som Riqon nævner, uskyld) finder jeg langt mere tiltrækkende end det kunstige(såsom Megan Fox).
Gravatar

#13376 Babo84 14 år siden

Kruse (13375) skrev:
Du er også lidt en special case, Babo

haha!

Hun er bestemt sød, men lidt ukøn til min smag. Megan Fox er også kunstig, men jeg kunne nu godt :)

Næh, der er bare hav af andre jeg finder mere lækre end lige Mulligan synes jeg. Scarlet, Lawrence, og sådan ca 1000 andre.
Gravatar

#13377 Riqon 14 år siden

UKØN??? :O
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13378 Kruse 14 år siden

Ja, det vil jeg også gerne protestere imod!
Gravatar

#13379 Babo84 14 år siden

hehe jeg synes bare ikke hun er særlig pæn. Jeg har set flottere damer nede på den lokale pub :) Som sagt sød og dygtig til skuespil. Men det er Lawrence, Scarlet, og andre også, blot også pænere og frækkere :)
Gravatar

#13380 Kruse 14 år siden

Vi må bare konstatere at vi har forskellig smag på flere planer :)

Skriv ny kommentar: