#2661 Da jeg læste din anmeldelse af G.I. Joe slog det mig, at jeg virkelig er nødt til at hente mine nye prøvelinser hos optikeren i morgen! :)
Hehe, du overrasker gang på gang, bruce. Havde sgu aldrig forventet at se denne film score så højt hos dig, men det er cool nok, for jeg er ret enig: Det er en forglemmelig omgang fart over feltet, som jeg i sidste ende havde nemmere ved at hygge mig med end egentlig anbefale. Det er fjollet og flamboyant, men som jeg i sin tid skrev efter forpremieren, foretrækker jeg også klart Summers soldater frem for 2. ombæring af Bays 'botter.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2677 Jeg vil selv have et par briller i år :) Men ja, den var sgu underholdende på sin egen mærkelige vis uden, som du selv siger, egentlig at være anbefalelsesværdig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2671 MOVIE1000 14 år siden
#2672 filmz-Bruce 14 år siden
#2673 Nicki52 14 år siden
Hvor??!!?!
#2674 Skeloboy 14 år siden
#2675 MMB 14 år siden
#2676 Nicki52 14 år siden
Det er rettet. Hvis du ser andre sådanne nogle fejl, så fortæl mig det.
Ja, og det går ikke så godt for mig :)
#2677 evermind 14 år siden
Hehe, du overrasker gang på gang, bruce. Havde sgu aldrig forventet at se denne film score så højt hos dig, men det er cool nok, for jeg er ret enig: Det er en forglemmelig omgang fart over feltet, som jeg i sidste ende havde nemmere ved at hygge mig med end egentlig anbefale. Det er fjollet og flamboyant, men som jeg i sin tid skrev efter forpremieren, foretrækker jeg også klart Summers soldater frem for 2. ombæring af Bays 'botter.
#2678 filmz-Bruce 14 år siden
#2679 MMB 14 år siden
Jo, filmen har sine kvaliteter bl.a. det fantastiske skuespil, men når det så er sagt, så får den kun 3/6 af mig.
#2680 BN 14 år siden
Hvad var du skuffet over?