Gravatar

#13421 Collateral 14 år siden

loki (13420) skrev:
Et spørgsmål til dem så har set alle afsnit af Six Feet Under (spoiler):

Jeg har kun set sæson 1, og er en smule irriteret over den diagnose Nate fik stillet i sidste episode. Jeg må blankt indrømme, at jeg ikke har tænkt mig at sidde igennem 4 sæsoner med det hængende over hovedet (høhø), så mit spørgsmål er følgende: kommer hans sygdom til at spille en konstant rolle i resten af serien, eller får man en afklaring på det i løbet af sæson 2? Han spiller tydeligvis med i alle sæsonerne, men det kunne jo være som tankespøgelse så.... og for at være vild besværlig, så ønsker jeg ikke detaljer, men bare sådan overordnet hvor stor rolle det kommer til at spille :o)

Det korte svar: Ja, Det kommer til at fylde noget i alle sæsonerne. Der er dog skiftende fokus på det, og perioder hvor det ryger helt i baggrunden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13422 Troels 14 år siden

It's Always Sunny in Philadelphia:

sæson 1: 5/6

sæson 2: 6/6

En af de sjoveste serier jeg har set, kan anbefales til alle :)
Gravatar

#13423 loki 14 år siden

Takker :o)
www.peakoil.dk
Gravatar

#13424 MMB 14 år siden

Troels (13422) skrev:

Synes hurtigt, det holdt op med at være sjovt. Den første sæson var fin nok, men hver eneste episode kører på den samme opbygning og type jokes, at det hurtigt bliver trættende i længden. Og så er personerne (med én - måske to undtagelser) bare ikke interessante nok.
Gravatar

#13425 duuk74 14 år siden

Troels (13422) skrev:

Enig. Det er generelt en rigtig sjov serie!
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#13426 Troels 14 år siden

Foeller (13424) skrev:
Troels (13422) skrev:

Synes hurtigt, det holdt op med at være sjovt. Den første sæson var fin nok, men hver eneste episode kører på den samme opbygning og type jokes, at det hurtigt bliver trættende i længden. Og så er personerne (med én - måske to undtagelser) bare ikke interessante nok.

men gør de fleste sitcoms ikke det? altså med opbygning og jokes. med personerne synes jeg de er sjove på hver deres måde. nu går jeg i gang med sæson 3, og håber på samme kvalitet som i de 2 første sæsoner :)

Gravatar

#13427 MMB 14 år siden

Troels (13426) skrev:
Foeller (13424) skrev:
Troels (13422) skrev:

men gør de fleste sitcoms ikke det? altså med opbygning og jokes. med personerne synes jeg de er sjove på hver deres måde. nu går jeg i gang med sæson 3, og håber på samme kvalitet som i de 2 første sæsoner :)

Jo, det har du ret i, og derfor kræver sitcoms interessante figurer. F.eks. har The Big Bang Theory Sheldon, hvis udvikling er spændende at følge med i. Eller Friends, hvor personernes interne forhold hele tiden er interessante.

Jeg endte aldrig rigtig med at gå op i It's Always Sunny's karakterer. :)
Gravatar

#13428 Troels 14 år siden

Foeller (13427) skrev:
Troels (13426) skrev:
Foeller (13424) skrev:
Troels (13422) skrev:

Jo, det har du ret i, og derfor kræver sitcoms interessante figurer. F.eks. har The Big Bang Theory Sheldon, hvis udvikling er spændende at følge med i. Eller Friends, hvor personernes interne forhold hele tiden er interessante.

Jeg endte aldrig rigtig med at gå op i It's Always Sunny's karakterer. :)

okay, det er vel også smag og behag ;)
Gravatar

#13429 wimmie 14 år siden

Troels (13422) skrev:

Enig :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13430 lagoni 14 år siden

HelmerJ (13419) skrev:
Har været godt i gang med serien, men syntes afsnittene er kan være meget svingende i kvalitet, overall syntes jeg den er vildt morsom. Syntes især Marshall og Kate udvikling er spændende.

Jeg spurgte til den tidligere men fik heller ikke meget respons herinde, tror ikke den er særlig kendt.

Ja, børnene er ret interessante. Dog virker Kates fortællinger ret fragmenterede, som om de lige pludselig kom i tanke om hun også er der. 'Vildt morsom' var nok ikke sådan jeg ville beskrive den (især ikke sidste sæson), mere pudsig med sjove øjeblikke :) Ærgerligt den ikke fik en sæson mere (selv med både Emmy- og Golden Globe-pris) og at den ikke er mere kendt herhjemme.

Til den der vist spurgte om det var den med Toni Colette: ja, det er det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: