Gravatar

#13741 wimmie 14 år siden

Steffan Rasmussen (13740) skrev:

50/50 er jeg enig med ... 30 minuttes or less har jeg ikke set, men de tre andre synes jeg godt nok du er nærig med karakteren. Ligger mindst en karakter over for alle tre.

The Help og Crazy Stupid Love er begge store firtaller, men dét der for mig trak ned var dét jeg beskrev som minusser i mine anmeldelser.

Bridesmaids var jeg da underholdt af men så heller ikke mere. Toilethumor bliver for mig ikke sjovere bare fordi det handler om kvinder ;)
Men den havde da klart sine momenter og et dejligt cast.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13742 MMB 14 år siden

Dine karakterer på The Help og Bridesmaids er spot on, bare rolig. :)
Gravatar

#13743 Collateral 14 år siden

wimmie (13741) skrev:
Steffan Rasmussen (13740) skrev:

50/50 er jeg enig med ... 30 minuttes or less har jeg ikke set, men de tre andre synes jeg godt nok du er nærig med karakteren. Ligger mindst en karakter over for alle tre.

The Help og Crazy Stupid Love er begge store firtaller, men dét der for mig trak ned var dét jeg beskrev som minusser i mine anmeldelser.

Bridesmaids var jeg da underholdt af men så heller ikke mere. Toilethumor bliver for mig ikke sjovere bare fordi det handler om kvinder ;)
Men den havde da klart sine momenter og et dejligt cast.

Synes nu også BrIdesmaids havde en del andet end toilethumor at byde på:)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13744 Takfornu 14 år siden

#13729 - God anmeldelse :)

#13742 - Næææ - vi kan være enige indimellem ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13745 wimmie 14 år siden

Collateral (13743) skrev:

Jah, joh... synes måske det var lidt svært at få øje på ;)
Men som sagt; det var ikke en negativ oplevelse og filmen havde mange sjove momenter, men jeg havde nok bare forventet lidt mere...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13746 MMB 14 år siden

Navarre3 (13744) skrev:
#13742 - Næææ - vi kan være enige indimellem ;)

Plejer vi at være uenige? O_o
Gravatar

#13747 misuma 14 år siden

Needle, australsk gyser.

En studerende får tilsendt pakke fra sin afdøde far. En antik boks med visse egenskaber. Dryp lidt blod i apperatet, smid et billede af en person du hader i samme maskine og vupti...du har nu en voksdukke.

Resten kan du måske forestille dig.

Ja, hmm....

2/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13748 Collateral 14 år siden

wimmie (13745) skrev:

Men som sagt; det var ikke en negativ oplevelse og filmen havde mange sjove momenter, men jeg havde nok bare forventet lidt mere...

Så er det nok bare en film vi har set meget forskelligt på. I mine øjne var det kun lige et par momenter der var ret low brow, ellers synes jeg faktisk karaktererne og humoren var relativt intelligent, særligt i forhold til andre film i genren. Men igen, to helt forskellige oplevelser vi har haft :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13749 jessup 14 år siden

wimmie (13745) skrev:

Jeg synes også du er en del for fedtet med den karakter men jeg er heller ikke så snæversynet at jeg forventer " revolutionerende kvindehumor". Det er en af de sjoveste film længe og jeg lover du vil vurdere den højere om et par år - men nu er jeg jo ikke den indbildske type..... Wiig og Burne er lysende.

5/6
This is just until June
Gravatar

#13750 HonoDelLoce 14 år siden

wimmie (13739) skrev:
Bridesmaids

Ganske underholdende men ikke så sjov som forventet. Så revolutionerende inden for "kvinde-humor" synes jeg nu ikke den var - men ok, den var stadig langt bedre end de forfærdelige Sex and the City-film ;)
Måske fordi denne (i modsætning til SatC-filmene) har nogle ret charmerende hovedpersoner :)

3/6

Ganske super-enig! (udover S&TC-sammenligningen, for de film har jeg ikke set :) )

Blev desværre ret negativt overrasket (selvfølgelig også pga. den meget hype omkring "Ha, kvinder kan være sjove"), og synes alt for meget at den faldt i samme chick-flick-mode som alle mulige andre film af samme støbning.

Derudover synes jeg i øvrigt at den er alt for lang. Man ved, det er et dårligt tegn, når man de sidste 20 minutter bare glæder sig til, at filmen er slut.

Den lander på en lille 3 ud af 6 fra min side.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: