Jeg synes også du er en del for fedtet med den karakter men jeg er heller ikke så snæversynet at jeg forventer " revolutionerende kvindehumor". Det er en af de sjoveste film længe og jeg lover du vil vurdere den højere om et par år - men nu er jeg jo ikke den indbildske type..... Wiig og Burne er lysende.
5/6
Snæversynet ligefrem...Altså, nu påpeger jeg endnu engang; jeg synes jo ikke filmen var dårlig.
Tager folk det meget personligt når man giver en halv-fesen karakter til en film?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har været igang med at gense Dexter med min kæreste, og serien er nærmest endnu bedre anden gang. Vi er nær slutningen af sæson 3, som jeg huskede som seriens ringeste, men efter andet gennemsyn finder jeg den fuldt ud på højde med de øvrige sæsoner. Jeg synes i dén grad serien er skarp, særligt grundet hvor velfungerende historien er, og hvor fint Dexters udvikling er portrætteret.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#13751 wimmie 14 år siden
Snæversynet ligefrem...Altså, nu påpeger jeg endnu engang; jeg synes jo ikke filmen var dårlig.
Tager folk det meget personligt når man giver en halv-fesen karakter til en film?
#13752 Åkepool 14 år siden
Næ, det er jo bare film og vi har jo forskellige meninger.
Men selvfølgelig bliver jeg også nødt til at kalde dig snæversynet, hvis du vover at give "T2" en middelkarakter ;)
#13753 misuma 14 år siden
#13754 Skeloboy 14 år siden
Så fik jeg endelig set den igen! Kæresten kunne ikke lide den...stadig min favoritfilm!
10/10
#13755 Hr. Nielsen 14 år siden
#13756 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
6/10 har jeg givet den på IMDb. ;)
#13757 Takfornu 14 år siden
Man kunne godt tro det indimellem :)
#13758 BN 14 år siden
Nå, den er nok faldet i karakteren, hva'? Fra 11/10 til kun 10/10. Jeg vidste bare, at al den hype ikke kunne redde den for evigt!
#13759 Collateral 14 år siden
Nej da? Snakker vi ikke bare lidt frem og tilbage om filmen?
#13760 Collateral 14 år siden