#2744: Det er også derfor, det undrer mig, at McPeter kan stille de spørgsmål. ;) Den er jo blevet skamrost alle steder (ikke mindst her på Filmz) - og det med god grund.
Jeg vil så tillade mig at være uenig med næsten jer allesammen vedrørende "Lad den rette komme ind". Sådan skal der altid være en der går mod strømmen ;-)
Jeg så den med en kammerat på DVD og for første gang i meeeget lang tid var vi begge enige om at spoole i filmen. Den fangede ikke nogen af os. Jeg synes decideret den var kedelig :-(
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#2745 - har ikke læst andre filmz'eres mening om den og jo den er rost alle mulige andre steder - men det plejer jo at være den bedste reference hvis filmz' kræsne gentlemen og gentlewomen anbefaler en film. ;-)
#2747: Jeg driller dig også lidt. ;) Men jeg forstår ikke, hvordan du kan have undgået at læse folks mening om den herinde, for den er blevet flittigt diskuteret, kritiseret og anbefalet i indtil flere tråde - ikke mindst under anmeldelsen. Du skal hvert fald ikke lytte til Locke, for det er en forbandet intens og smuk fortælling. At tænke sig at han har spolet undervejs... tsk tsk.
Jeg syntes Lad den rette komme ind var god, men ikke helt så fantastisk som alle siger. Fin historie og godt skuespil, den gjorde bare ikke det forventede store indtryk. Men klart seværdig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Karen (Sonja Richter), også kaldt K, er gift med Johan (Michael Nykvist) og har datteren Josefine (Alberte Blichfeldt), hun har et godt liv. Hun er begyndt at få hede drømme om en mand, hun ikke kender. Hun er fotograf og på en photoshoot i Paris møder hun manden fra drømmen, Maciek (Marcin Dorosinski). Hun begynder en affære med ham for hun mener de er skabt for hinanden.
Det er en rigtig god film af Per Fly, men ikke den bedste. Den er meget langtrukket, for der sker ikke så meget på de 90 minutter og ca. hver scene varer fem minutter som er næsten for langt. Men det er meget fede locations fra Paris og Warzawa og så deres lejlighed er meget lys og ryddeligt, så den er meget pæn. Ikke speciel musik, men den var alligevel godt komponeret.
4/6 stjerner
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#2741 Nicki52 14 år siden
Det ser jeg frem til :)
#2742 wimmie 14 år siden
Hehe...det er så ok ;)
Skal nok lade være med at bebrejde dig hvis jeg synes den er dårlig.
#2743 Highland Park 14 år siden
Den har jeg slet ikke hørt om. Det må være en "direct-to-DVD"-film. ;)
#2744 Benway 14 år siden
#2745 Highland Park 14 år siden
Den er jo blevet skamrost alle steder (ikke mindst her på Filmz) - og det med god grund.
#2746 Locke 14 år siden
Jeg så den med en kammerat på DVD og for første gang i meeeget lang tid var vi begge enige om at spoole i filmen. Den fangede ikke nogen af os. Jeg synes decideret den var kedelig :-(
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#2747 McPeter 14 år siden
#2748 Highland Park 14 år siden
Men jeg forstår ikke, hvordan du kan have undgået at læse folks mening om den herinde, for den er blevet flittigt diskuteret, kritiseret og anbefalet i indtil flere tråde - ikke mindst under anmeldelsen.
Du skal hvert fald ikke lytte til Locke, for det er en forbandet intens og smuk fortælling. At tænke sig at han har spolet undervejs... tsk tsk.
#2749 lagoni 14 år siden
#2750 Nicki52 14 år siden
Karen (Sonja Richter), også kaldt K, er gift med Johan (Michael Nykvist) og har datteren Josefine (Alberte Blichfeldt), hun har et godt liv. Hun er begyndt at få hede drømme om en mand, hun ikke kender. Hun er fotograf og på en photoshoot i Paris møder hun manden fra drømmen, Maciek (Marcin Dorosinski). Hun begynder en affære med ham for hun mener de er skabt for hinanden.
Det er en rigtig god film af Per Fly, men ikke den bedste. Den er meget langtrukket, for der sker ikke så meget på de 90 minutter og ca. hver scene varer fem minutter som er næsten for langt. Men det er meget fede locations fra Paris og Warzawa og så deres lejlighed er meget lys og ryddeligt, så den er meget pæn. Ikke speciel musik, men den var alligevel godt komponeret.
4/6 stjerner