Gravatar

#13831 Slettet Bruger [4112912599] 14 år siden

Han er også gået fra at være den her playboy type til at få nogle lidt bedre roller, hvor det er ham som skuespiller der er i centrum.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13832 misuma 13 år siden

The Avengers i 2D

Jeg har ventet på filmen i over 20 år...var den ventetiden værd?

Yup.

5,5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13833 Richard Burton 13 år siden

Pride and Prejudice - BD

Min datter og jeg har tygget 4 afsnit af denne formidable BBC serie igennem i dag og venter med sidste afsnit til imorgen. For dælen hvor bliver man i godt humør af BBC's topklasse produktioner. Sproget er noget mere "datidigt" end den nyere filmproduktion, men lillepigen klarer de engelske tekster med bravour.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13834 BN 13 år siden

SIR Ridley Scott (13833) skrev:
Pride and Prejudice - BD

Min datter og jeg har tygget 4 afsnit af denne formidable BBC serie igennem i dag og venter med sidste afsnit til imorgen. For dælen hvor bliver man i godt humør af BBC's topklasse produktioner. Sproget er noget mere "datidigt" end den nyere filmproduktion, men lillepigen klarer de engelske tekster med bravour.

Hvis det er den med Colin Firth og Jennifer Ehle, så er jeg helt enig: den ER virkelig formidabel, ja, i topklasse. Spoiler til det allersidste afsnit:
Tænk sig, at en kærlighedshistorie kan være så god og samtidig gemme det romantiske pars første kys til seriens allersidste scene, ja, til det allersidste billede, som så ovenikøbet fryses! Det der gør serien så god, er efter min mening bl.a. den lange udvikling i deres indbyrdes forhold. Og skuespillet er fantastisk. Jeg holder også meget af seriens humor, som især søstrenes fader og den slimede præst leverer.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13835 loki 13 år siden

Sænke Slavskiv!

Det sker en gang i mellem, at man er vidne til noget helt unikt, og at man uundgåeligt må træde et skridt tilbage og beundre den dundrende fiasko i sin perfekte helhed. Det er sjældent man oplever en film der i den grad voldtager alle ens sanser, og kun efterlader en bitter smag af fordummelse og tab af 85 kr til en biografbillet. Men det sker åbenbart.

Historien: Tåbelig klicheagtig baggrund og med humor på et meget banalt stadige. Hovedhistorien er endnu mere forudsigelig, og så fyldt med opsatte situationer, pinlige forsøg på humor og masser af ulogiske vinkler som kun er med til at forcer det hele fremad. Man sidder gentagende gange med en "Jamen hvorfor gjorde de ikke...."-følelse.

Dialogen: Tåkrummende dårlig når den prøver at være seriøs/sjov, og ellers er det bare en masse råben og militærhalleluja.

Grafik: Haahahahahaha ååååh fuck hvor er det overfladisk og super fantastisk ligegyldigt. Meget af det er totalt overdrevet i sin detaljegrad: mekaniske ting åbner, roterer, forskyder og lukker fordi det ser "sejt" ud og ikke fordi det er brugbart, og flere steder er grafikken direkte dårlige (især ved/med vandet...).

Lyd: Alt for højt og meget gentagende BÅÅÅÅÅT.... BÅÅÅÅÅÅT...

Musik: Højt, stereotyp rockmusik eller lignende "pumpet" actionpis.

Konklusion: Dette er ikke ment som en komedie eller som oprigtig selvsøgende sarkasme, men mere "Haha ja vi kan godt være lidt U KNOW LOL, men vi er også U-S-A og vi kan lave håndbremsevendinger med slagsskibe når nogen prøver på noget! You sank my battleship! - ja goddav mand økseskaft.

0/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#13836 Batsy 13 år siden

You mad loki?

http://i56.tinypic.com/11j5ezd.jpg

:P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13837 Richard Burton 13 år siden

#13384 Det er den ja. En nydelse at se simpelthen. Præsten spiller forrygende :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13838 loki 13 år siden

A wee bit Batsy, a wee bit ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#13839 Batsy 13 år siden

loki (13838) skrev:
A wee bit Batsy, a wee bit ;)
:P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13840 Takfornu 13 år siden

SIR Ridley Scott (13833) skrev:
Pride and Prejudice - BD

TV-serie a la BBC når de er bedst :) - Men jeg kunne faktisk også godt lide den nye spillefilms udgave som kom i 2005. Begge giver jeg 5/6 :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: