Gravatar

#13961 misuma 13 år siden

Det lyder som en super oplevelse Navarre. Jeg indrømmer det gerne, jeg er dybt misundelig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13962 Kruse 13 år siden

Jeg er slet ikke misundelig, Navarre! [Forsøger ihærdigt at holde mit poker-fjæs, som dog langsomt krakelerer]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13963 misuma 13 år siden

Jeg er godt inde i serien Harpers Island.

Det er den slags serie som egentlig ikke er noget særligt, men hvor man liiige skal se næste afsnit, og så drives den lidt af tanken "Hvem ér egentlig boogeymanden?"
Gravatar

#13964 MMB 13 år siden

I know, I know! ;)
Gravatar

#13965 JannikAnd 13 år siden

Kruse (13962) skrev:
Jeg er slet ikke misundelig, Navarre! [Forsøger ihærdigt at holde mit poker-fjæs, som dog langsomt krakelerer]
Det er vist mere Navarre, der ihærdigt forsøger at holde sit poker-fjæs. Det er hverken første eller sidste gang, at han påstår at have set "Prometheus" :)
Gravatar

#13966 misuma 13 år siden

Foeller:

Jeg har efterhånden mistænkt hele banden, så det kan ikke gå galt når sandheden afsløres, ha!
Gravatar

#13967 Kruse 13 år siden

JannikAnd (13965) skrev:
Det er vist mere Navarre, der ihærdigt forsøger at holde sit poker-fjæs. Det er hverken første eller sidste gang, at han påstår at have set "Prometheus" :)

Du siger noget. Da han første gang skrev om det, så var det på 1. april, og der var det tydeligt at det var en aprilsnar, så det virkede væsentligt mere troværdigt denne gang. Jeg tjekkede da også datoen en ekstra gang inden at jeg skrev mit indlæg, men da jeg ikke kunne finde noget suspekt i det, så måtte jeg jo stole på manden. Men jeg har nok bare for meget tillid til mine med-filmz'ere :)

Well played, Navarre....Well played :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13968 MMB 13 år siden

Jeg var ikke det mindste i tvivl om, at han jokede. Men efterhånden som flere og flere hoppede på den, så begyndte jeg også at blive i tvivl. :P

Hehe! ;)
Gravatar

#13969 Takfornu 13 år siden

#13963 Pay attention til titlerne på hvert afsnit, de giver dig et lille vink, om hvad der kommer til at ske. Faktisk en okay lille serie, som holder det meste af vejen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13970 Takfornu 13 år siden

#13965 Så deeeet ;)

#13967 Bukker på bedste Jean Dujardin måde ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: