Gravatar

#2791 evermind 14 år siden

#2790 Enig, en rigtig klassiker og efter min mening Lucio Fulcis bedste, selv om The Beyond/Rædslernes hotel også er rigtig god. Mange ville betegne sidstnævnte som hans hovedværk i genren, men jeg synes det er fedt, at Zombi 2/Zombie/Zombie Flesh-Eaters/Rædslernes grønne ø (den her film må være et rigtig kært barn af en art!) er så straight up og fokuseret i forhold til emnet, hvorimod The Beyond breder sig over lidt mere.

Men når du kunne lide Rædslernes grønne ø, vil du med stor sikkerhed også være begejstret for Rædslernes hotel - som i øvrigt kan købes til hhv. 50 og 30 kr. i FONA 2000. :)

Hvad sagde Tina egentlig til hele det grufulde cirkus? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2792 filmz-Bruce 14 år siden

In The Mood for Love

Hvilken smuk film. Havde forventet noget andet, men blev forundet endnu mere. Fik set den på TV'et, men ville ønske jeg havde set den på stort lærred.

9/10

PS: Overvejer klart at tage livet af mig selv nu. Må simpelthen blive genfødt i Hong Kong!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2793 dyg 14 år siden

Jeg er helt enig i, at Zombi 2 er forrygende! Men hold jer endeligt langt fra efterfølgeren Zombie Flesheaters 2, for den er pivhamrende ringe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2794 DarkLight 14 år siden

evermind (2791) skrev:

...

Hvad sagde Tina egentlig til hele det grufulde cirkus? :)

Hun synes det var hyggeligt, og bestemt ikke skræmt væk :) Go figure...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2795 filmz-Utyske 14 år siden

Aw, vi må prøve med lidt mere tilråb når der kommer bryster på skærmen!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2796 DarkLight 14 år siden

Ja, noget må gøres!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2797 Benway 14 år siden

#2792 Super glad for at høre, du kunne lide den. Ja, jeg vil også genfødes i 60'ernes Hong Kong - i hvert fald hvis det ser ud og lyder som i filmen.. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2798 jessup 14 år siden

#2792 - har selv den på top 10 over 00ernes film (som så mange andre) - hører den til der?
This is just until June
Gravatar

#2799 rockysds 14 år siden

Jeg vil hellere genfødes i "2046", selvom "In the Mood for Love" er min favorit af de to mesterværker. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2800 filmz-Bruce 14 år siden

#2797 Ja for dælen nogle smukke scener! Jeg var meget overrasket over kvaliteten af den dvd jeg havde. Det lignede næsten HD på 50".

#2798 Det er en film, jeg ikke kan bedømme korrekt. førend jeg har genset den på et stort lærred, men det er ganske muligt den rykker op i top-50 eller længere.

#2799 Den mangler jeg så :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: