Gravatar

#14181 Åkepool 13 år siden

Lord Beef Jerky (14176) skrev:

The Divide 5/10
Red riding hood 3/10

Lige præcis de to, var jeg i tvivl om jeg skulle sætte en karakter ned. Det ville sikkert ske ved gensyn, men problemet er, at jeg aldrig kommer til at se dem igen, så nu fanger karakteren.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14182 Lord Beef Jerky 13 år siden

#14181 Hehe... The Divide anser jeg ikke som en vellykket film, men nærmere et interessant eksperiment, og jeg har en lille regel om, at 6/10 betyder at den netop er vellykket (eller bestået). Red Riding Hood er jo underholdende nok, men det er ikke en film, der har fortjent en middelkarakter... til det er den alt for tåbelig og ligegyldig på de helt forkerte måder.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14183 Hr. Nielsen 13 år siden

Lord Beef Jerky (14182) skrev:
Red Riding Hood
Det var en stinkende lortetøsefilm for store børn eller meget unge teenagere uden sans for hvad der ville være godt for dem!!! Basta!!!! Jeg gav den 1/10;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14184 Lord Beef Jerky 13 år siden

#14183 Jamen helt enig! Før min karakter ryger ned på 1/10, skal jeg dog være fornærmet på det grummeste i filmen, og Red Riding Hood var for dum til at fornærme mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14185 Hr. Nielsen 13 år siden

Lord Beef Jerky (14184) skrev:
Red Riding Hood var for dum til at fornærme mig.
Good point:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14186 Sweetiebellefan 13 år siden

Ville også give Black Beauty 6/10

Adams Æbler er i øvrigt en must see.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14187 Skeloboy 13 år siden

Sult, 1966
En af de store danske klassikere! Og det er med god grund. Stærk hovedrolle, godt instrueret og fed historie.

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14188 jessup 13 år siden

Skeloboy (14187) skrev:
Sult, 1966
En af de store danske klassikere! Og det er med god grund. Stærk hovedrolle, godt instrueret og fed historie.

8/10

Helt enig
This is just until June
Gravatar

#14189 Skeloboy 13 år siden

Ville gerne have skrevet lidt mere om den...men er lidt for træt til det...den fortjener helt sikkert lidt flere ord :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14190 Castanea 13 år siden

Læs bogen!

Skriv ny kommentar: