Gravatar

#2831 filmz-Narniabæver 14 år siden

Pirates of the Caribbean 3:

Jack Sparrow og hans besætning vender stærkt tilbage, og denne gang ville alle have fat i damen Calypso som har stærk magi.

Et af sidste årtis bedste film, og nu kan jeg ikke vente på 4'eren der f.eks foregår på Hawaii!

10/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2832 MOVIE1000 14 år siden

#2831 du har en go filmsmag, mend et kan også blive for godt nogen gange :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2833 Lord Beef Jerky 14 år siden

Tænk, jeg synes at Pirates Of The Caribbean 3 max står til 3/10... og det er absolut max.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2834 MOVIE1000 14 år siden

#2833 Mænd har det jo med at overdrive ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2835 Nicki52 14 år siden

Jeg fik sådan et chok da jeg læste, at jeg var ved at skyde mit hoved af med min revolver. Nu skal jeg bare betale for at få en ny vinduesrude sat i.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2836 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2835 Det var da også en mærkelig ting at læse. Hvis jeg læste, at jeg var ved at skyde mit hoved af med min revolver, ville jeg tænke "det her er sateme sær journalistik"
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2837 Highland Park 14 år siden

Haha, mon ikke det er sket for Thompson, Burroughs & co.?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2838 Kruse 14 år siden

Slumdog Millionaire

En forrygende film fra Danny Boyle. Det er en meget smuk og rørende film. Jeg er generelt meget glad for Danny Boyles film, så det var rart at jeg ikke blev skuffet. Af de nominerede til en Oscar for bedste film i 2009 mangler jeg stadig og se The Reader og Milk(Skal jeg se i morgen), men jeg har i hvert fald intet problem med at Slumdog Millionaire vandt. Det er en dejlig rørende og opløftende historie, som fangede mig fra start til slut.

5/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2839 wimmie 14 år siden

Ja, det er en dejlig film - Boyle har heller ikke skuffet mig endnu, og det er dejligt at se en instruktør bevæge sig rundt i så mange forskellige genrer :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2840 MMB 14 år siden

Så fik jeg lige set A Beautiful Mind for første gang! Puha en god film, der er fantastisk på rige mange måder! Godt spuespil, god instruktion, fremragende historie. Dog mangler den lige det sidste, før den kommer helt op og ringe, men den får alligevel:

8/10

Skriv ny kommentar: