Babo -Jeg er enig med dig langt hen af vejen, men humor som i Avengers?
hehe! Der var en del humoristiske indslag i filmen, som jeg fandt malplaceret. Netop som var det " en anden film" end alien-universet. I Avengers fungerede det jo godt. Men ikke her.
De sidste 3 film jeg har set har på ingen måde været dårlige film, alligevel blev jeg en anelse skuffet over dem alle 3:
Extremely laud and incredible close
Havde nok de forkerte forventninger! Havde egentlig undgået den lidt fordi jeg troede den ville få mig til at vræle som en baby. Men jeg blev ikke rigtig rørt af historien og kom da på ingen måde i fare for at knibe en tåre eller to. Fandt den langtrukken og forudsigelig men aldrig rigtig dårlig.
3,5/6
Hugo 3D
Her havde jeg helt klart aaaalt for store forventninger og de blev aldrig indfriet! Rent visuelt en rigtig flot film og en vellykket 3D version, men jeg må blankt indrømme at filmen kedede mig!
4/6
Haywire
Jeg kan sagtens tåle at se mere til Gina Gerano, men Haywire kommer aldrig op i samme liga som f.eks. Bourne-filmene. Trods masser af velkoreograferet slagsmål så forbliver filmens spændingskurve efter min mening meget flad.
4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Love Actually En ganske, ganske god romantisk drama-komedie. Dog med mest vægt på drama. Jeg kan godt lide ensemblet, og de fleste historier er ganske interessante at følge med i. En film, jeg gerne vil se igen snart.
8/10
Kiss, Kiss, Bang, Bang Mange gode ideer, lidt for rodet.
6/10
The Number 23 Efter at have læst lidt i anmeldelsestråden til filmen, er jeg faktisk uenig i meget af kritikken. Det er på ingen møde søgt eller fjollet, at det hele kan gå op i 23(eller 32), for det er slet ikke filmens pointe. At det hele går op i 23 er kun Jim Carreys person, det er vigtigt for. Det skal fremstille hans sindssyge. Det bliver endda sagt flere gange i filmen, at det er noget pjat.
The Number 23 Efter at have læst lidt i anmeldelsestråden til filmen, er jeg faktisk uenig i meget af kritikken. Det er på ingen møde søgt eller fjollet, at det hele kan gå op i 23(eller 32), for det er slet ikke filmens pointe. At det hele går op i 23 er kun Jim Carreys person, det er vigtigt for. Det skal fremstille hans sindssyge. Det bliver endda sagt flere gange i filmen, at det er noget pjat.
Jeg synes den var bedre end sit rygte.
7/10
Ganske enig, faktisk.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Airport En meget, meget lang optakt...og ret kedelig det meste af tiden. Den skal ikke ses, fordi man forventer en god film...den skal kun ses, hvis man er interesseret i katastrofefilm eller i at se den film, som Airplane! tager pis på...
Airport En meget, meget lang optakt...og ret kedelig det meste af tiden. Den skal ikke ses, fordi man forventer en god film...den skal kun ses, hvis man er interesseret i katastrofefilm eller i at se den film, som Airplane! tager pis på...
3/10
Synes nu den første er OK, selvom den ikke når i nærheden af The Towering Inferno eller for dan sags skyld S.O.S. Poseidon kalder hvadf angår katastrofefilm. Efterfølgerne derimod, skal man holde sig langt fra.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
For satan det er en flot film på det visuelle, wow. Især Prometheus er virkelig flot lavet, og ikke i mindst de sets, alle de detaljer. Ville ikke overaske mig hvis den trak alle de tekniske priser med hjem fra Oscaren af.
Plottet er egentlig meget godt, og den stiller nu meget gode spørgsmål, men synes den udføre det rigtigt godt, og jeg kan virkelig godt lide at den indeholder så mindst gys som muligt, og fokusere mere på historien en det ukendte gys, som jagter dem.
Der er self masser af gode gys scener, især når de første gang laver kontakt med nogle inficerede orme, og da Shaw skulle have "babyen" ud af hende, puha. Man begynder at kigge væk når rædslerne begynder.
Den her film fortjener sin R-rating, den er voldig, uhyggelig til tider og dælme klam! Takket været de fantastiske effekter, og special effects har scott lavet et visuelt vidunder, Bay du kan sku godt pakke tasken!
Skuspillet er i top, især Fassbender er jo alt for høflig og skræmmende, jeg tænkte ham som en blanding af den udspekulerede Ash og den venlige og hjælpsomme Bishop fra Aliens. De andre klare sig rigtigt godt, og mon ikke Rapace for mange gode tilbud efter den her?
Well jeg var underholdt, jeg var skræmt, det satte gang i tænke boksen for mig. De første 2 akt var helt igenmen fremragende hvor den sidste akt trækker det lidt ned, synes det gik lidt for stærkt men
det var en fed detalje med den alien, som sikkert er en Queen who knows
? men damn jeg glæder mig til den her film kommer på BD og i DC udgave.
8,5/10 den kunne have været højre hvis det ikke for tredje akt.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har set en hulens masse film den sidste uge, så lige et par korte ord og så en karakter.
A History of a Violence - BD 5/6 Lækker film fra Cronenberg. Viggo spiller godt (som altid) og Maria Bello er smuk igen igen.
Skyggen - BD 5/6 Var meget imponeret. Især slutningen som jeg ikke havde regnet ud.
Prometheus - 3D 4/6 Skal ind og se den igen på mandag, dog i 2D. Utrolig flot film. Efterlader mange spørgsmål, men giver også en del tanker til Alien filmene. Kan være det ændre sig efter næste gensyn.
Payback 4/6 Har set den utallige gange på vhs, så dejligt med et gensyn. Ikke den dybe tallerken der bliver opfundet, men underholder hele vejen igennem.
Event Horizon - BD 4/6 Utrolig flot når man tænker hvornår den er lavet. Man kan dog godt se, at Paul W.S. Anderson ikke hører til i toppen af instruktører.
Gøgereden 6/6 Jack Nicholsons bedste film af dem jeg har set efter min mening. (Har dog langt fra set alle dem han har lavet).
Trainspotting 6/6 Danny Boyles mesterværk slog benene væk under mig. Første gang jeg så den.
De Fortabte Børns By 1/6 Den fangede mig slet ikke. Syntes det hele var tåbeligt og skuespillet elendigt.
#14271 Babo84 13 år siden
hehe! Der var en del humoristiske indslag i filmen, som jeg fandt malplaceret. Netop som var det " en anden film" end alien-universet. I Avengers fungerede det jo godt. Men ikke her.
#14272 wiseguy 13 år siden
Extremely laud and incredible close
Havde nok de forkerte forventninger! Havde egentlig undgået den lidt fordi jeg troede den ville få mig til at vræle som en baby. Men jeg blev ikke rigtig rørt af historien og kom da på ingen måde i fare for at knibe en tåre eller to. Fandt den langtrukken og forudsigelig men aldrig rigtig dårlig.
3,5/6
Hugo 3D
Her havde jeg helt klart aaaalt for store forventninger og de blev aldrig indfriet! Rent visuelt en rigtig flot film og en vellykket 3D version, men jeg må blankt indrømme at filmen kedede mig!
4/6
Haywire
Jeg kan sagtens tåle at se mere til Gina Gerano, men Haywire kommer aldrig op i samme liga som f.eks. Bourne-filmene. Trods masser af velkoreograferet slagsmål så forbliver filmens spændingskurve efter min mening meget flad.
4/6
#14273 Skeloboy 13 år siden
Love Actually
En ganske, ganske god romantisk drama-komedie. Dog med mest vægt på drama. Jeg kan godt lide ensemblet, og de fleste historier er ganske interessante at følge med i. En film, jeg gerne vil se igen snart.
8/10
Kiss, Kiss, Bang, Bang
Mange gode ideer, lidt for rodet.
6/10
The Number 23
Efter at have læst lidt i anmeldelsestråden til filmen, er jeg faktisk uenig i meget af kritikken. Det er på ingen møde søgt eller fjollet, at det hele kan gå op i 23(eller 32), for det er slet ikke filmens pointe. At det hele går op i 23 er kun Jim Carreys person, det er vigtigt for. Det skal fremstille hans sindssyge. Det bliver endda sagt flere gange i filmen, at det er noget pjat.
Jeg synes den var bedre end sit rygte.
7/10
#14274 Riqon 13 år siden
#14275 HonoDelLoce 13 år siden
Ganske enig, faktisk.
#14276 Skeloboy 13 år siden
En meget, meget lang optakt...og ret kedelig det meste af tiden. Den skal ikke ses, fordi man forventer en god film...den skal kun ses, hvis man er interesseret i katastrofefilm eller i at se den film, som Airplane! tager pis på...
3/10
#14277 Steffan Rasmussen 13 år siden
Synes nu den første er OK, selvom den ikke når i nærheden af The Towering Inferno eller for dan sags skyld S.O.S. Poseidon kalder hvadf angår katastrofefilm. Efterfølgerne derimod, skal man holde sig langt fra.
#14278 Batsy 13 år siden
For satan det er en flot film på det visuelle, wow. Især Prometheus er virkelig flot lavet, og ikke i mindst de sets, alle de detaljer. Ville ikke overaske mig hvis den trak alle de tekniske priser med hjem fra Oscaren af.
Plottet er egentlig meget godt, og den stiller nu meget gode spørgsmål, men synes den udføre det rigtigt godt, og jeg kan virkelig godt lide at den indeholder så mindst gys som muligt, og fokusere mere på historien en det ukendte gys, som jagter dem.
Skuspillet er i top, især Fassbender er jo alt for høflig og skræmmende, jeg tænkte ham som en blanding af den udspekulerede Ash og den venlige og hjælpsomme Bishop fra Aliens. De andre klare sig rigtigt godt, og mon ikke Rapace for mange gode tilbud efter den her?
Well jeg var underholdt, jeg var skræmt, det satte gang i tænke boksen for mig. De første 2 akt var helt igenmen fremragende hvor den sidste akt trækker det lidt ned, synes det gik lidt for stærkt men
8,5/10 den kunne have været højre hvis det ikke for tredje akt.
#14279 Riqon 13 år siden
#14280 knipsknips 13 år siden
A History of a Violence - BD
5/6
Lækker film fra Cronenberg. Viggo spiller godt (som altid) og Maria Bello er smuk igen igen.
Skyggen - BD
5/6
Var meget imponeret. Især slutningen som jeg ikke havde regnet ud.
Prometheus - 3D
4/6
Skal ind og se den igen på mandag, dog i 2D. Utrolig flot film. Efterlader mange spørgsmål, men giver også en del tanker til Alien filmene. Kan være det ændre sig efter næste gensyn.
Payback
4/6
Har set den utallige gange på vhs, så dejligt med et gensyn. Ikke den dybe tallerken der bliver opfundet, men underholder hele vejen igennem.
Event Horizon - BD
4/6
Utrolig flot når man tænker hvornår den er lavet. Man kan dog godt se, at Paul W.S. Anderson ikke hører til i toppen af instruktører.
Gøgereden
6/6
Jack Nicholsons bedste film af dem jeg har set efter min mening. (Har dog langt fra set alle dem han har lavet).
Trainspotting
6/6
Danny Boyles mesterværk slog benene væk under mig. Første gang jeg så den.
De Fortabte Børns By
1/6
Den fangede mig slet ikke. Syntes det hele var tåbeligt og skuespillet elendigt.