Gravatar

#14291 Highland Park 13 år siden

knipsknips (14280) skrev:
De Fortabte Børns By
1/6
Den fangede mig slet ikke. Syntes det hele var tåbeligt og skuespillet elendigt.
Du kan selv være elendig!

Fantastisk film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14292 Collateral 13 år siden

Babo84 (14288) skrev:
TN

Åhh. Ville have lejet J Edgar, men tror squ jeg springer over så..

Bestemt ikke nogen fantastisk film. Alligevel synes jeg nu den havde sine momenter og Edgars "private" del af historien er ret interessant lavet. Er helt uenig med Thomas i at DiCaprio falder igennem. Er dog enig i at den overordnet bliver for.. ja episodisk er måske en meget rammende måde at beskrive det på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14293 Hr. Nielsen 13 år siden

Collateral (14292) skrev:
Er helt uenig med Thomas i at DiCaprio falder igennem.
Men jeg har stadig ret;) Ej, jeg faldt bare over at jeg havde svært ved at tage ham helt seriøst allerede fra starten af. Jeg kom aldrig til den der, at jeg slet ikke tænkte på ham som skuespilleren, men rollen. At den har sine momenter, skriver jeg næsten også vel, eller fremgår det ikke? Jeg bedømmer den jo også middelmådig, altså som en film der ikke er ringe, men blot ikke specielt god.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14294 Collateral 13 år siden

Thomas E. Nielsen (14293) skrev:
Men jeg har stadig ret;) Ej, jeg faldt bare over at jeg havde svært ved at tage ham helt seriøst allerede fra starten af. Jeg kom aldrig til den der, at jeg slet ikke tænkte på ham som skuespilleren, men rollen. At den har sine momenter, skriver jeg næsten også vel, eller fremgår det ikke? Jeg bedømmer den jo også middelmådig, altså som en film der ikke er ringe, men blot ikke specielt god.

Jamen vi er såmænd også enige på alt det andet (tror jeg da). Nævnte kun lige den ene ting fordi jeg faktisk synes han gjorde det rigtig godt :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14295 Babo84 13 år siden

Okay. Tror måske det er en film til mine forældre, og så kan de jo passende leje J Edgar og så kan jeg måske slippe for at betale for den :) Kan normalt godt lide Clintens film, selvom de svinger en kvalitet, men han laver også en del :) Kan også godt lide Leo, men synes måske han virker lige oplagt her, eller sådan lidt duksedreng-agtig... eller hvad?
Gravatar

#14296 knipsknips 13 år siden

Highland Park (14291) skrev:
De Fortabte Børns By
1/6
Den fangede mig slet ikke. Syntes det hele var tåbeligt og skuespillet elendigt.

Fantastisk film.

Det må jeg jo så være :D
Gravatar

#14297 Lord Beef Jerky 13 år siden

De Fortabte Børns By
1/6

Fantastisk film.

Ja, den er sateme god. Kunne være man snart skulle gense den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14298 wimmie 13 år siden

Fantastisk film.

Enig!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14299 Skeloboy 13 år siden

Phantom of the Opera, 2004
En musical, jeg ikke synes stinker! Historien er jo fin, og sangene er faktisk til at holde ud. Den slacker lidt i midterdelen, men ellers kunne jeg rigtig godt lide den.

7/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14300 MMB 13 år siden

Ja, Phantom of the Opera (2004) er vel decent nok. :)

Skriv ny kommentar: