Gravatar

#14321 Babo84 13 år siden

Loki

Helt enig.
Eller den scene, hvor crewet kommer ned til ham "skaberen" og de lukker ham ud for at stille ham "wupti-pede" spørgsmål, og så går skaberen helt amok og dræber nogle stykker. Er de så lamme i deres hoveder de mennesker? Eller scenen med de to tumper, som var efterladte, og de senere finder den slange-tingest, som de nærmest forsøger at lege med, men ender ud i de bliver dræbt.... lol mand. Og der var andre pinligheder som du nævner, og læg et par eller 5 til.
Gravatar

#14322 Babo84 13 år siden

IK (14319) skrev:
Det var faktisk ikke mig der linkede til det, men bruce himself!!!!

http://nz.entertainment.yahoo.com/video/watch/2923...

Quote: ''Of course, what I wanna do, is to scare the living shit out of you''

Well.. enten lyver Scott, eller også er det bare ikke lykkedes med at skræmme the living shit af os :) Jeg tror det sidste, desværre.
Gravatar

#14323 Babo84 13 år siden

Der var gys hos mig her forleden, med:

Intruders (BD)

Forfærdelig omgang vrøvl, som jeg undrede mig over hvordan de fik Clive Owen ombord. Fortænkt, dum og ikke særligt godt lavet, så skip it..

1/6

The Descent (BD)

Gyseren/horror'en over dem alle, ihvertfald af de mere moderne af slagsen. Holder stadig spændingen, horror'en og underholdningsværdien, som første gang. Man sidder på kanten af sædet, og der er ikke sparet på vold, blod og hvad har vi ellers, som altsammen er med til at forstærke oplevelsen, som en ægte horror film skal gøre, og det endda uden at miste fokus på sin spinkle, men ret så medrivende fortælling. Nogle scener er deciderede gruopvækkende, at jeg stadig sidder med dynen over hovedet... fuck en sej film. Hamrende godt klippet sammen, og man sidder med en klump i halsen til sidst. SÅDAN JOHAN :)

5.5/6
Gravatar

#14324 IK 13 år siden

Babo84 (14322) skrev:
Well.. enten lyver Scott, eller også er det bare ikke lykkedes med at skræmme the living shit af os :) Jeg tror det sidste, desværre.

Det er her mit største ankepunkt ligger - Filmen er bare ikke uhyggelig. Jeg betegner heller ikke Alien som værende en virkelig skræmmende film, men den havde en virkelig foruroliggende stemning, og man følte sig usikker gennem hele filmen. Prometheus mangler i den grad suspense. Man føler faktisk ikke at der er så meget på spild, selvom der i den grad er.
Gravatar

#14325 Babo84 13 år siden

IK

Jamen enig. Alien havde en urolig spænding og stemning, som hele tiden "åndede" en i nakken. Her opbygges der ikke rigtigt suspense, selvom de tydeligvis prøver. Men jeg tror Scott har været væk for mange år fra genren, til at han kan tilfredsstille horror-fans på en værdig måde, når historien ikke lige kører.
Gravatar

#14326 Takfornu 13 år siden

-------------------------
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#14327 Zombi 13 år siden

The Hunter

Efter en ganske spændende trailer og nogle rosende ord fra diverse anmeldere var jeg måske en smule skuffet i sidste ende. Flot filmet og velspillet, men den fangede mig bare ikke helt så meget som håbet. "The Hunter" er dog et fint lille drama i sidste ende, men desværre heller ikke så meget mere.

4/6
Gravatar

#14328 Babo84 13 år siden

Jeg vil give The Hunter 2/6

Gabende kedelig.
Gravatar

#14329 Takfornu 13 år siden

Prometheus

Missede desvære filmen i Klovbov sammen med mine kollegaer på Cinefil, men glad for at have set den alligevel, men næppe i samme høje kvalitet som de oplevede. Dette er helt sikkert, som jeg allerede har erfaret fra alle skriverierne her og på andre sites, en film, som deler vandene, men jeg ender med at give den 5 stjerner for det er en film med mange lag, flotte billeder, godt skuespil, så jeg glæder mig allerede til et gensyn, men også til en opfølger, som nok skal komme.

Filmen når ikke samme niveau som Ridleys egen Alien, men banker de øvrige allerede kort inde i filmen, alene bare på sine flotte billeder og rolige måde at tage os ind filmens univers, som direkte forlængelse af alle de små videoer og alt det andet, der har været udsendt de seneste måneder op til filmens premiere.

Film 5/6
Billede & Lyd må vente til BDen kommer :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#14330 Skeloboy 13 år siden

Dagens film:

The Devil Wears Prada
En ganske ordinær film, der dog viser gode takter af og til. Meryl Streep er som altid en fornøjelse, og Stanley Tuccis rolle kan jeg utrolig godt lide. Hvis filmen havde holdt sig til at være en satirisk kommentar over modeverden, havde den været langt bedre.

5/10

----

Enter The Void
Gaspar Noe er helt og aldeles unik. Enter The Void er helt suveræn...den første times tid, så trækker den desværre i langdrag. Farverne er fantastiske, men efter 1½-2 timer har man forstået pointen.

6/10

----

The Golden Compass
En ganske hyggelig eventyrfilm, der dog til tider kommer lige lovligt hurtig frem i historien.

6/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: