Gravatar

#14371 wimmie 13 år siden

Skeloboy (14352) skrev:
Napoleon Dynamite
Endnu en gang et gensyn med denne absolut fantastiske film. Kæresten skulle lige se den...og hun kunne ikke lide den!

Det kan jeg tilgengæld godt. Fra start til slut er man fascineret af det skæve persongalleri, og det er ganske enekelt en af de bedste komedier nogensinde!

9/10

Jeg er enig med dig! ND er fantastisk :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14372 Skeloboy 13 år siden

Dagens film:

Stolthed og Fordom, 2005
Fint, fint kostume-drama med godt skuespil. Den slacker lidt i midten, men ellers er den ganske god.

7/10

----

X-Men Origins: Wolverine
Er ikke stor fan af X-Men...1 og 2 er ok, 3'eren stinker big time.

Men jeg synes faktisk at Wolverine er den bedste af alle filmene.

6/10

----

Iron Man 2
På niveau med 1'eren...

5/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14373 Collateral 13 år siden

Skeloboy (14372) skrev:

Synes den er på niveau med 3eren. First Class er IMO den bedste af alle filmene :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14374 wimmie 13 år siden

Prometheus - 2D

Jeg havde skruet forventningerne ned, og fik en ganske positiv oplevelse. Den var virkelig flot, spændende og havde nogle rigtig fede scener.
Slutningen var efter min mening slet ikke så dårlig som mange har givet udtryk for - jovist kunne jeg godt have brugt lidt mere
kamp hen imod slutningen
og den måtte gerne have haft lidt mere uhygge :)

Charlize Therons rolle var måske en anelse overflødig... Det samme var et par af besætningsmedlemmerne som man slet ikke lærte at kende.

Men alt i alt var jeg godt underholdt og glæder mig til et gensyn på et tidspunkt.

Karakteren er lidt svær - svæver mellem en stor 4'er eller en lille 5'er - vil nok sige 8/10 ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14375 Hr. Nielsen 13 år siden

SIR Ridley Scott (14370) skrev:
Jeg vil så sige, at jeg ikke synes 7.5 er en skidt karakter i min verden.
Nej nej, bestemt ikke (selv om det er svært ikke at tro, at de 7,5 er blevet til 5,7 om en uge;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14376 Kruse 13 år siden

Skeloboy (14372) skrev:
X-Men Origins: Wolverine
Er ikke stor fan af X-Men...1 og 2 er ok, 3'eren stinker big time.

6/10

Du må da godt nok have spist søm?!?!?!

"X-Men Origins: Wolverine" er da piv elendig, og en af de dårligste action-film jeg har set de seneste år(og formentlig den værste superhelte film jeg har set). Den får da 3'eren til at ligne et mesterværk! Den får ikke mere end 3/10 hos mig(hvor 3'eren nærmere er på 5-6/10).

Men du gav jo også lige en høj karakter til "Napoleon Dynamite" for nyligt, så det falder nok under midlertidig sindsyge :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14377 Collateral 13 år siden

Kruse (14376) skrev:
"X-Men Origins: Wolverine" er da piv elendig, og en af de dårligste action-film jeg har set de seneste år(og formentlig den værste superhelte film jeg har set). Den får da 3'eren til at ligne et mesterværk! Den får ikke mere end 3/10 hos mig(hvor 3'eren nærmere er på 5-6/10).

Ret enig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14378 Skeloboy 13 år siden

Hvorfor er synes i, at Wolverine er så dårlig? Synes det er en ganske fin historie, hvor der dog er et par irritationsmomenter mod slutningen...

5/10 passer egentlig nok bedre :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14379 Zombi 13 år siden

Huden jeg bor i

Hvorfor har jeg ikke set nogle flere Pedro Almodóvar film? For ”Huden jeg bor i” er da en af de mest onde, originale, bizarre og forfriskende filmoplevelser jeg har haft længe. Almodóvar tager emner som tab og hævn under behandling og giver det hele et twist, jeg har i hvert fald aldrig set en hævnfilm som denne før.

Både Banderas, Anaya og Paredes imponerer i de bærende roller og musikken af Alberto Iglesias er ligeledes herligt anderledes og forfriskende, ikke ulig resten af filmen. Hvis du er det mindste interesseret i at se ”Huden jeg bor i” så jeg vil jeg råde dig til at købe/låne/leje den med det samme, da det er en af den slags film der bare skal opleves og desto mindre du ved om den desto bedre. Så med andre ord: Se den nu bare!

8-9/10

Så ville jeg også lige sige at Skeloboy og wimmie har helt ret angående "Napoleon Dynamite". G E N I A L komedie!
Gravatar

#14380 Collateral 13 år siden

Skeloboy (14378) skrev:
Hvorfor er synes i, at Wolverine er så dårlig? Synes det er en ganske fin historie, hvor der dog er et par irritationsmomenter mod slutningen...

5/10 passer egentlig nok bedre :)

Nu kan jeg ikke være voldsomt specifik fordi det er noget tid siden jeg har set den (og har ikke tænkt mig at gense den), men fandt den ret rodet. Lidt ligesom 3eren vælter karakterer frem og det er kun Deadpool som for alvor står frem i hukommelse. Derudover synes jeg bare den er frygteligt forglemmelig. Hugh Jackman gør det dog fint og det samme gælder Ryan Reynolds, der får ALT for lidt tid i filmen. Ville langt hellere se en hel film om ham.

Skriv ny kommentar: