Gravatar

#1431 Skeloboy 15 år siden

Funny Face, 1956

Den sad i en meget billig boks med Breakfast at Tiffany's og Sabrina.

Den er ikke helt ligeså tåbelig som andre musicals, og Audrey Hepburn redder en del af det hele...derfor for den:

2/6

Nå ja...historien...den er ligegyldig
Gravatar

#1432 elwood 15 år siden

Kelly Macdonald er satme sød

Så blev jeg færdig med State of Play

Det er SATME! lang tid siden jeg har set så spændende en mini politik/spændings serie.

Castet er fantastisk, og velspillene, især "forholdet" mellem Cal og Stephen var rigtig godt skildret, og det tager sig en masse drejninger i løbet af serien, personerne udvikler sig i løbet af de 6 små afsnit som serien er på.

Og den viser blot at man ikke behøver og ha en overdrevet mængde action scener eller skuddueller, mellem de grumme bagmænd, og "heltene"

Hvis bare man har en god historie, kan man komme overraskene langt og det må jeg sige de har Paul Abbott har skrevet en fantastisk spændende historie, og David Yates instruerede det mesterligt, skal ikke oafsløre noget her blot sige, at serien formåede selv og overraske mig, ikke med en OMG! The Sixth Sence første gang man så den reveal, men mere menneskeligt.

Spoilers

Da man finder ud af at Stephen faktisk har været en stor årsag til mordet på Sonia Baker, var jeg lamslået, vi var så langt henne i handlingen, og jeg sad blot og tænkte på at nu sku vi være vidne til hvad afsløringen af George Ferguson og U-Ex ville få folk landet, men så smider de lige bomben, som er perfekt afstemt (det er ikke noget last minute hey vi er nødt til lige og tviste den insert) med Stephen Collins, i en ja hjerteskærene scene mellem ham og Cal, hvor man bare kan se at Cal virkelig ønsker det hele ikke passer, han får mer og mer afsky og forfærdelse over sin ven, kan man vel godt kalde Stephen.

Det er virkeligt mesterligt spillet af John Simm (Cal) og David Morrissey (Stephen)

Nu må jeg lige få set den amerikanske film over serien ved lejlighed, men jeg tviler sku på det kan blive lige så godt, selv om Russel drengen er med ombord.

Men står du og mangler en politisk spændings serie, ja eller bare en rigtig spændende engelsk serie, kan State of Play varmt anbefales.

Btw fik jeg nævnt at Kelly Macdonald er satme sød 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1433 Kruse 15 år siden

#1432: Jeg er helt enig med dig på alle punkter. En klasse serie. Især dette punkt rammer du hovedet på sømmet:
;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1434 elwood 15 år siden

Hehe tak, må til og se noget mere med hende 8-)

I loooved heerrr Accent

I øvrigt en lidt synd rolle til Marc Warren, her kan man da tale om og blive udnyttet af pressen, men han fik jo "lidt" sin hævn over James McAvoy da de mødes i Wanted hehe.

Og så Bill Nighy hehe, sådan en redaktør vil jeg sku ha, han har et par guldkorn eller to 8-)
Gravatar

#1435 BN 15 år siden

#1432 - elwood:

Undskyld, men jeg fangede ikke lige hvem det er, der er sød? Kunne jeg få dig til at gentage navnet?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1436 elwood 15 år siden

Kelly Macdonald, Kelly Macdonald, Kelly Macdonald, Kelly Macdonald, Kelly Macdonald

8-)
Gravatar

#1437 BN 15 år siden

#1436:

Nårh, Kelly Macdonald! Hende kender jeg godt, og ved du hvad? Hun er faktisk sød. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1438 Bony 15 år siden

Donald MacKelly. Ja, han er en frækkert!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1439 Highland Park 15 år siden

elwood (1432) skrev:

Hørt!
Så bare vent til du får set hende i "The Girl in the Café"... :)

#1438: Har du fået piben i den gale hals?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1440 Takfornu 15 år siden

"The Girl in the Café" - sød lille tv-film :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: