Same Question, hvis den er ude på BD så skal den til samlingen hurtigts mulig, men jeg tviler har ikke hørt om en release endnu, eller en Bio premiere.
Men ja den film vakte også min opmærksomhed efter jeg så traileren, især fordi det er en rolle man ikke lige er vandt til og se Liam Nesson i.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har set den fantastiske serie The Office (dem der bedre kan lide den amerikanske venter sikkert også på en genindspilning af The Godfather) over de sidste par dage - og det er uden tvivl en af de bedste engelsksprogede sitcoms gennem tiderne. Jeg har gennem årene set alle afsnit, men set i sammenhæng føles det pinlige og ubehagelige knapt så dominerende, Brent mere sympatisk og kærlighedshistorien virker større.
Det er ikke ment som kritik men et punkt der synes urealistisk er den måde som de lader hinanden "hænge" hver gang en har sagt noget racistisk osv. - min erfaring er at man ofte vil trække dem længere ned i sølet eller prøve at redde dem ud af suppedasen.
#281 elwood 16 år siden
Men ja den film vakte også min opmærksomhed efter jeg så traileren, især fordi det er en rolle man ikke lige er vandt til og se Liam Nesson i.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#282 filmz-Bruce 16 år siden
6/6
Mesterværk, intet mindre!
#283 Michael Andersen 16 år siden
#284 filmz-Bruce 16 år siden
#285 filmz-Narniabæver 16 år siden
Denne gang må Charlie og Itchy redde julen, da skurken Belladonna kommer op på jorden.
En af de bedste julefilm.
9/10
#286 Bony 16 år siden
#287 elwood 16 år siden
#288 McPeter 16 år siden
G'g'g'glædelig jul!
#289 elwood 16 år siden
8-)
#290 jessup 16 år siden
Det er ikke ment som kritik men et punkt der synes urealistisk er den måde som de lader hinanden "hænge" hver gang en har sagt noget racistisk osv. - min erfaring er at man ofte vil trække dem længere ned i sølet eller prøve at redde dem ud af suppedasen.
6/6