Gravatar

#14471 Batsy 13 år siden

Foeller (14469) skrev:
HP7,2 - 9/10

Den har faldet kan jeg se, var den ikke 10/10 på et tidspunkt?

Neranders (14468) skrev:
Hp5 - 6/10

But why? Nysgerrig 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14472 MMB 13 år siden

Batsy (14471) skrev:
Den har faldet kan jeg se, var den ikke 10/10 på et tidspunkt?

Nope. :)
http://filmz.dk/forum/anmeldelser/harry-potter-og-...

Men jeg har ikke genset den endnu, så det kan jo være... ;)
Gravatar

#14473 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Jeg gider ikke at smide karakter på alle HP-filmene, men jeg så dem back-to-back over tre dage for noget tid siden, til trods for at interessen ikke var superstor fra min side.

Jeg havde set et par stykker i forvejen, men det var faktisk en fin oplevelse og sikkert en jeg gentager på et tidspunkt. Ingen af filmene er fantastiske og alle er over middel, så generelt holder de en ret fornuftig standard.
Gravatar

#14474 Batsy 13 år siden

Foeller (14472) skrev:
Nope. :)
http://filmz.dk/forum/anmeldelser/harry-potter-og-...

Men jeg har ikke genset den endnu, så det kan jo være... ;)

Hehe okay, huskede det bare sådan :p

Gravatar

#14475 Batsy 13 år siden

utyske (14473) skrev:
Jeg gider ikke at smide karakter på alle HP-filmene, men jeg så dem back-to-back over tre dage for noget tid siden, til trods for at interessen ikke var superstor fra min side.

Jeg havde set et par stykker i forvejen, men det var faktisk en fin oplevelse og sikkert en jeg gentager på et tidspunkt. Ingen af filmene er fantastiske og alle er over middel, så generelt holder de en ret fornuftig standard.

Nogen favorit, eller noget i den stil som du husker mest? :)

Gravatar

#14476 Neranders 13 år siden

Batsy (14471) skrev:
But why? Nysgerrig 8)

Hov, læste først det var HP8 du mente, og havde lige argumenteret for det. Men hvad angår HP5, så er det for lang tid siden til jeg rigtig kan argumentere for min karakter. Nu er det jo heller ikke fordi 6/10 er en decideret dårlig karakter. Mit umiddelbare argument er, at jeg ikke føler det femte kapitel skilder sig særlig meget ud, udover lige
Sirius' død
, og den er en anelse rodet og forglemmelig affære udover hvad jeg nævnte i spoiler markering.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#14477 Batsy 13 år siden

Neranders (14476) skrev:
Hov, læste først det var HP8 du mente, og havde lige argumenteret for det. Men hvad angår HP5, så er det for lang tid siden til jeg rigtig kan argumentere for min karakter. Nu er det jo heller ikke fordi 6/10 er en decideret dårlig karakter. Mit umiddelbare argument er, at jeg ikke føler det femte kapitel skilder sig særlig meget ud, udover lige
Sirius' død
, og den er en anelse rodet og forglemmelig affære udover hvad jeg nævnte i spoiler markering.

For mig var de bedste scener umiddelbart Umbrigde scenerne, og de scener hvor Harry tilbringer sammen med Sirius, så er egentlig enig at den er lidt rodet, men er godt underholdt aligevel.
hans død er stadig trist, men alle de vigtige karekter har formået at gå ud med et medrivende brag.

Gravatar

#14478 loki 13 år siden

Engang må man vel tage sig samme og få set/læst HP-sagaen, men den virker bare så "barnlig"/overfladiske på den useriøse måde. Jeg mener sagtens man kan lave børne- og ungdomsfilm som både kan være sjove, men samtidig i stand til at behandle realistiske temaer på en seriøs måde (The Bridge to Terabithia, Mortal Engines Quartet, Avatar:TLA, m.f.).

Jeg prøver absolut ikke at nedgøre hverken bøger eller film, men jeg forstår bare ikke fascinationen af sagaen fra de lidt ældre seere (teenager og opefter). Måske hvis man er vokset op med bøgerne, og dermed selv er blevet ældre efterhånden som personerne og tonen også er blevet mere voksen, men alligevel så virker det meget ufarligt og tamt.

(Jeg har set de 2 første film, og noget af den sidste).
www.peakoil.dk
Gravatar

#14479 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg gik vist ikke glip af Journey 2.

The Hub reklamerede for filmen.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14480 Skeloboy 13 år siden

Os mig, os mig!

HP1, 5/10
HP2, 4/10
HP3, 7/10
HP4, 7/10
HP5, 5/10
HP6, 8/10
HP7.1, 7/10
HP7.2 - den mangler jeg at se...

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy