Den har sine momenter med go' humor, Ryan Reynolds passer for mig fint i rollen rent udseendemæssigt og gør sit bedste med sit materiale vil jeg gerne tro.
Peter Sarsgaard spiller djævelsk godt og hans sminke efter transformationen er fandens godt lavet.
Jeg synes dog der en masse potentiale som der desværre ikke tages hul på.
Ret hæsblæsende tur rundt i de maniske sind og en stadig mygsk summen fra retfærdighedens banemand, mennesket selv.
Måske den mest deprimerende film jeg nogensinde har set (måske på grund af tragikomikken), men samtidig ufatteligt givende og momentalt sært opløftende, og pokkers retfærdig. Lang erobrede mit sind med en Mörder.
En af de bedste film nogensinde! Den individuelle tragedie lever i massepsykosens tribunal, hvor sondringen mellem over- og underverden er ligeså vag som den mellem aversion og sympati. Ikke mindst Goebbels' notits om filmen er bemærkelsesværdig: "Fabelhaft! Gegen die Humanitätsduselei. Für Todesstrafe! Gut gemacht. Lang wird einmal unser Regisseur. Er ist schöpferisch.", bekræftende filmens altomfattende uigennemskuelighed.
#14551 JannikAnd 13 år siden
#14552 misuma 13 år siden
Jeg må tilstå at den vinder lidt for hvert kig.
Den har sine momenter med go' humor, Ryan Reynolds passer for mig fint i rollen rent udseendemæssigt og gør sit bedste med sit materiale vil jeg gerne tro.
Peter Sarsgaard spiller djævelsk godt og hans sminke efter transformationen er fandens godt lavet.
Jeg synes dog der en masse potentiale som der desværre ikke tages hul på.
3,8/6
#14553 Riqon 13 år siden
Mente du ikke, at intet er bedre end Klassefesten? :p
#14554 Zombi 13 år siden
Nej det tror jeg så ikke du vil. Ingenting er ret så elendig.
#14555 Hr. Nielsen 13 år siden
#14556 Hr. Nielsen 13 år siden
#14557 MOVIE1000 13 år siden
#14558 Castanea 13 år siden
En af de bedste film nogensinde! Den individuelle tragedie lever i massepsykosens tribunal, hvor sondringen mellem over- og underverden er ligeså vag som den mellem aversion og sympati. Ikke mindst Goebbels' notits om filmen er bemærkelsesværdig: "Fabelhaft! Gegen die Humanitätsduselei. Für Todesstrafe! Gut gemacht. Lang wird einmal unser Regisseur. Er ist schöpferisch.", bekræftende filmens altomfattende uigennemskuelighed.
#14559 Richard Burton 13 år siden
6/6
FCK scorer drømmetræner
6/6
Gode nyheder fra SKAT
6/6
Cinefil har fået et kvindeligt indslag
6 ups ... 5/5
#14560 MMB 13 år siden