at man ikke har en forståelse af, hvad der egentlig sker. Men nu er det heller ikke skåret ud i pap :)
Hvad pokker snakker du om? Jeg snakker om de to idioter der bliver slået ihjel, fordi den ene begynder at røre den tingest. Sig mig; er du komplet blind for dette, eller er du bare fast besluttet på at forsvare alt hvad Scott gør?
Hvorfor fremhæver du ikke hans ret smagsløse kommentar til mig?
Navarre3 (14872) skrev:
Hvis du finder eftertanke, dybde og en masser ord du alligevel ikke vil forholde dig til eller værst af alt - aldrig forstå - "kedeligt", så må DU leve et indholdsløst, tomt, værdiløst og meget fattigt liv, hvor du lever kun fordi du kender det næste minut, time ... og aldrig formår at føle livet og dets mange lag og nuancer mellem sort og hvid :)
Jeg har godt set, hvad de andre skriver.
BN (14890) skrev:
Jeg siger ikke, at du er den eneste der kan være hård i munden
Men selv hvis du føler, der bliver skudt på dig, behøver du jo ikke besvare ilden.
Jeg synes bare generelt, det er trist, når diskussioner ender med at blive personlige. I det her tilfælde tillægges du af en anden bruger et tomt og indholdsløst liv, hvorefter du så forklejner vedkommendes uddannelse.
I giver begge indtryk af at være fornuftige, sympatiske mennesker, og derfor ærgrer det mig, at I "graver grøfter".
Skal vidst se Coriolanus, synes den ser spændene ud og kan virkelig godt lide at den er blevet moderne, og de stadig har de flotte romerske navne. Mangler nu en del film, jeg skal have set, må nok hellere skrive en liste på film, som skal ejes på BD.
Btw, Apoclypse now skal den ses i Redux eller normal først? eller er det ligemeget?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hvad pokker snakker du om? Jeg snakker om de to idioter der bliver slået ihjel, fordi den ene begynder at røre den tingest. Sig mig; er du komplet blind for dette, eller er du bare fast besluttet på at forsvare alt hvad Scott gør?
Læs dit indlæg igen. Du skrev, hvad "man gør" når man ser mærkeligt fremmed "goo". Det har ikke en skid med to idioter, som bliver slået ihjel. Hvis du ikke kan læse indenad, når du skriver dine egne indlæg, så kan jeg altså ikke hjælpe dig. Jeg behøver ikke forsvare, hvad Scott gør. Jeg behøver blot forstå det.
Der opstod forvirring i det jeg skrev, indrømmet. Den morsomme video hentyder til scenen med David, og ikke de to tåber, der bliver slået hjel. Jeg skrev det blot for at få "det rigtige" spørgsmål op.
#14891 Babo84 13 år siden
#14892 Babo84 13 år siden
#14893 BN 13 år siden
Jeg har godt set, hvad de andre skriver.
Men selv hvis du føler, der bliver skudt på dig, behøver du jo ikke besvare ilden.
Jeg synes bare generelt, det er trist, når diskussioner ender med at blive personlige. I det her tilfælde tillægges du af en anden bruger et tomt og indholdsløst liv, hvorefter du så forklejner vedkommendes uddannelse.
I giver begge indtryk af at være fornuftige, sympatiske mennesker, og derfor ærgrer det mig, at I "graver grøfter".
#14894 Batsy 13 år siden
Btw, Apoclypse now skal den ses i Redux eller normal først? eller er det ligemeget?
#14895 MMB 13 år siden
#14896 Batsy 13 år siden
#14897 MMB 13 år siden
#14898 Richard Burton 13 år siden
Læs dit indlæg igen. Du skrev, hvad "man gør" når man ser mærkeligt fremmed "goo". Det har ikke en skid med to idioter, som bliver slået ihjel. Hvis du ikke kan læse indenad, når du skriver dine egne indlæg, så kan jeg altså ikke hjælpe dig. Jeg behøver ikke forsvare, hvad Scott gør. Jeg behøver blot forstå det.
#14899 Babo84 13 år siden
Der opstod forvirring i det jeg skrev, indrømmet. Den morsomme video hentyder til scenen med David, og ikke de to tåber, der bliver slået hjel. Jeg skrev det blot for at få "det rigtige" spørgsmål op.
#14900 Richard Burton 13 år siden