Gravatar

#15171 Takfornu 13 år siden

#15169 Min er den Danske, så det kan jeg ikke svare på - Sorry!
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#15172 misuma 13 år siden

wigant (15169) skrev:
@misuma & navarre3:
Ang. Red, White and Blue. Er der en af jer som har den engelske DVD og kan sige om der er tekster af nogen art?

Jeg kiggede på Amazon og det ser ud til at den er uden undertekster, med mindre du ønsker BD-versionen så fåes den vist med tyske (!) undertekster.

Kig i Blockbuster, der kan den nok købes for få mønter.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15173 misuma 13 år siden

Outland/Rumstation Jupiter, på BD.

To år efter Alien udkom denne her film, indholdet er måske ikke det samme, men lyd og udseendemæssigt har den lånt lidt fra førstnævnte, især i starten føles titlens font inspireret og det samme med det orkestrale lydlandskab.

Kort sagt, er det en western hvor settet er placeret på en minestation i rummet. Sheriffen er Sean Connery og filmen sluttes af med en herlig showdown.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15174 Kruse 13 år siden

The Inbetweeners Movie

Da jeg første gang så traileren til denne film, syntes jeg at den så ganske sjov og forfriskende ud, hvilket gjorde mig nysgerrig med hensyn til den serie, som filmen var bygget på. Jeg tog så en chance og købte første sæson af tv-serien "The Inbetweeners", hvilket var en ganske fornuftig idé, da den viste sig at være yderst fremragende(hvilket fik mig til at købe de efterfølgende sæsoner). Sæson 2 når ikke helt samme niveau som den første, men den er skam stadig også sjov, og så er det stadig en fornøjelse at følge disse karakterer. Med sæson 3 faldt niveauet lige en smule igen, da karaktererne til tider føltes som parodier på dem selv, og der var længere mellem grinene. Men dog stadig overall ganske underholdende.

Nu har jeg så set filmen, hvis trailer fik mig interesseret i serien, og jeg må skuffende erkende at vi her igen er faldet en lille smule i niveau. Karaktererne er bare ikke længere lige så interessante som i sæson 1, og de har ikke længere den samme kant. Der er skam bestemt sjove momenter i filmen, men det føles dog også ofte meget forudsigeligt. Den er dog alt i alt stadig okay underholdende.

Hvis jeg skulle bedømme og rangerer alle sæsonerne og filmen, så bliver det nok nogenlunde sådan her:

The Inbetweeners: Sæson 1 - 8/10
The Inbetweeners: Sæson 2 - 7/10
The Inbetweeners: Sæson 3 - 6-7/10
The Inbetweeners Movie - 6/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15175 wigant 13 år siden

#15171 + #15172:
Takker....
Gravatar

#15176 BN 13 år siden

til Thomas E. Nielsen:

Nu ligner du ikke længere en blanding af Hugh Laurie og Viggo Mortensen, men snarere Uffe Rørbæk fra De Nattergale. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15177 Zombi 13 år siden

BN (15176) skrev:
til Thomas E. Nielsen:

Nu ligner du ikke længere en blanding af Hugh Laurie og Viggo Mortensen, men snarere Uffe Rørbæk fra De Nattergale. ;-)

What has been seen cannot be unseen. O_O
Gravatar

#15178 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (15176) skrev:
Jeg er som Fantômas, manden med de tusind ansigter;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15179 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (15178) skrev:
Jeg er som Fantômas, manden med de tusind ansigter;)

Ja, det skal jeg love for! Nu ligner du en ung Preben Elkjær!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15180 Batsy 13 år siden

Synes nu han ligner end Thomas E. Nielsen, bare for at være realstisk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: