Gravatar

#15251 Batsy 13 år siden

Foeller (15250) skrev:
Det må næsten være mig, du hentyder til så. De kommentarer, jeg skriver om BN, er alle ment i spøg, og det håber jeg da også, BN kan se. Men hvis det bliver for meget, så må han endelig sige det til mig.

Vidste ikke du var en General?

Thomas E. Nielsen (15249) skrev:
Det var blot generelt,

Lol, me bad at jokes. Go back in batcave i do.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15252 TP-DK 13 år siden

Batsy (15251) skrev:
Vidste ikke du var en General?

Thomas E. Nielsen (15249) skrev:
Det var blot generelt,

Lol, me bad at jokes. Go back in batcave i do.

[url=
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15253 Hr. Nielsen 13 år siden

Foeller (15250) skrev:
Det må næsten være mig, du hentyder til så.
Jeg havde ingen særlig i tankerne, ærligt. Jeg fandt som sagt blot, da jeg surfede rundt, at der kom en del hentydninger, som jeg personligt godt kan forstå at BN til sidst reagerer på, uanset hvorfor de så kommer og hvor morsomme de er ment. Så der var ikke mere i det og hvis folk føler sig truffet, så har jeg i hvert fald ikke bevidst sigtet efter dem:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15254 Skeloboy 13 år siden

The Return
En stemningsbombe! De to drenge, Ivan og Andrei, har levet uden deres far i 12 år. Men han kommer pludselig tilbage, og tager dem med på en tur.

På turen viser faderen sig at være tyrannisk og brutal. På skift er han ligeglad, kontrollerende, opdragende, belærende osv.

Filmens styrke ligger i skuespillet og i alt det, man aldrig får noget at vide om. Det er absolut en af de bedste film fra 2003 og blander sig også i toppen af forrige årtis bedste film.

9/10, og en plads som nr. 190!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#15255 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg fik i går aftes set Deadwood færdig.

Jeg må indrømme, at jeg er dybt skuffet.. Mest over
AT DER IKKE ER MERE !!!!
.

Udover det er jeg meget godt tilfreds.!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15256 evermind 13 år siden

Collateral (15240) skrev:
Jeg havde nu ikke så meget imod Hannibal. Synes det var en fin film.

Sådan husker jeg den også! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15257 BN 13 år siden

Foeller (15250) skrev:
Det må næsten være mig, du hentyder til så. De kommentarer, jeg skriver om BN, er alle ment i spøg, og det håber jeg da også, BN kan se. Men hvis det bliver for meget, så må han endelig sige det til mig.

Jeg har skam ikke taget noget at det du skriver, ilde op. Faktisk har jeg ikke nogen bestemt person i tanke, når jeg taler om dem, der tidligere har kommenteret mine vurderinger af visse trilogier. Nej, jeg sigter til den GENERELLE snak og omtale, der har været heraf, og denne snak har jeg såmænd ikke opfattet som negativ, men blot som noget, som folk gerne ville have en rent saglig kommentar fra mig om. Derfor svarede jeg også sagligt på Lord Beef Jerkys bemærkning i #15236.

Jovist har jeg da bemærket en drilsk kommentar hos nogle, men vi driller vel alle hinanden lidt engang imellem. ;-)

Lord Beef Jerky (15242) skrev:
hvis det er tre sammenhængende film, der er ment til at være tre sammenhængende film fra start af, kalder jeg det en trilogi. Hvis det blot tilfældigvis er ved del 3 at filmserien sluttede, eller der er flere sammenhængende film i serien, så vil jeg nu ikke kalde det en trilogi.

Kruse (15241) skrev:
Jeg vil nu heller ikke mene at hverken Termninator-filmene eller Hannibal-filmene kan kaldes for trilogier. "Hannibal Rising" har også plotmæssig sammenhæng med "Red Dragon"(og derved også de andre film), og hører ligså vel med i den "serie" som "Red Dragon".

Der er blev lavet tre (omend kun to vellykkede) Terminator-film omhandlende Connor-familiens prøvelser, med fokus på "nutiden" (i modsætning til den fremtid, som en ny trilogi skal omhandle, startende med 'Terminator Salvation'). Alle tre film er med Arnold Schwarzenegger i titelrollen, og alle tre film hænger plotmæssigt sammen. Hvis dét ikke er en trilogi, hvad er det så?

Selv de tre Indiana Jones-film fra årene 1981 til 1989 benævnes 'Indiana Jones Trilogy', selvom det er indbyrdes uafhængige fortællinger, hvor det kun er en lille del af persongalleriet, der går igen fra film nr. 1 til film nr. 3.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15258 Skeloboy 13 år siden

Copie Conforme
Ligesom dagens første film, The Return, er Copie Conforme også en afdæmpet historie, hvor man ikke får alt for fortalt. Når det så oven i købet er leveret af 2 sublime skuespilspræstationer, så har man en ret så god film. Dog til tider lidt for langsomt.

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#15259 misuma 13 år siden

Abraham Lincoln: Vampire Hunter

Fabelagtigt fjollefed og faktisk ikke så forfærdelig som frygtet ; )

3,5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15260 Lord Beef Jerky 13 år siden

BN (15257) skrev:

Selv de tre Indiana Jones-film fra årene 1981 til 1989 benævnes 'Indiana Jones Trilogy', selvom det er indbyrdes uafhængige fortællinger, hvor det kun er en lille del af persongalleriet, der går igen fra film nr. 1 til film nr. 3.

Hvis du regner ud fra distributørens måde at sælge et produkt på, så er stort set alle film med del 1-3 en trilogi. Selv Saw 1-3 blev kaldt en trilogi i et boksset indtil 4'eren kom... så var det et boksset med navnet quadrilogy.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: