Gravatar

#15341 Richard Burton 13 år siden

#15338 Ja tak :)

#15340 Fristende, men venter stadig på, at Spartacus får den kongelige behandling og har de fleste i enkelt udgaver.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#15342 MMB 13 år siden

Doner dine enkeltudgivelser til et godt formål og køb det engelske bokssæt, hvor Spartacus (og Dr. Strangelove) alligevel ikke medfølger. Bokssæt ser bare bedre ud på hylden. :P
Gravatar

#15343 Takfornu 13 år siden

#15340 - Jeg fik oplyst at man ikke længere kan købe den alene, men at den fremover kun vil som en del af samleboxen :) ... Så vi har begge ret ser det ud til ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#15344 MMB 13 år siden

Navarre3 (15343) skrev:
#15340 - Jeg fik oplyst at man ikke længere kan købe den alene, men at den fremover kun vil som en del af samleboxen :) ... Så vi har begge ret ser det ud til ;)

Lad gå denne ene gang. :P
Gravatar

#15345 Takfornu 13 år siden

#15344 - Hvor er du sød :o)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#15346 Richard Burton 13 år siden

#15342 Jeg er allerede fucked over de kommende måneders mange udgivelser og de seneste tre måneder har jeg praktisk talt sparet det meste af budgettet på film, så jeg kan "hænge på". Så nej, en sådan handling vil være dårskab :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#15347 Kruse 13 år siden

Argh....Jeg bliver jo næsten nødt til at købe den samlede boks på et tidspunkt, på trods af at jeg har stort set alle filmen i samlingen i forvejen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15348 MMB 13 år siden

SIR Ridley Scott (15346) skrev:
#15342 Jeg er allerede fucked over de kommende måneders mange udgivelser og de seneste tre måneder har jeg praktisk talt sparet det meste af budgettet på film, så jeg kan "hænge på". Så nej, en sådan handling vil være dårskab :)

Ja, hvad er det, man siger: The lack of money is the root of all evil. ;)
Gravatar

#15349 Pécuchet 13 år siden

...
Der burde have været Roser.
Gravatar

#15350 Pécuchet 13 år siden

God Bless America (2011, Bobcat Goldthwait)

De fleste mennesker har en forestilling om, at livet er mindre interessant, end det var engang. Trods alle vores forsøg på at modvirke dette forfald, holder tilværelsen os i skak. Denne tanke hager sig fast i livet såvel som i kunsten.

I dette plot får "ofret" to mulige udveje: selvmord eller hævn. Det er åbenbart kun den sidste, der kuriøs, og derfor kommer den midaldrende mand os endnu en gang til undsætning. Kun han undergrave verden og tage hævn på den åndløse tilværelse ved at destruere dens igangsættere! Dette har siden Network været en solid skabelon for den moderne antihelt, hvilket har, bevares, ynglet både morsomme og eftertænksomme film. Men hvad er i al verden er God Bless America?

Umiddelbart indpakket i en selvklar satire, bevæger filmen sig behændigt over emnet, indtil den har gnavet sig igennem sin kedelige tirade. Den visuelle amatørisme, de dårligt skrevne monologer, virvarret af fordomsfulde og nøje tilrettelagte rationaliseringer kunne måske fungere, hvis filmen blot var vulgær eller satirisk i sit udtryk. Men den zig-zagger forbi alt, er hverken dunkel eller morsom, og fremmaner en så tung ironi, at man næsten ikke opdager det.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: