Gravatar

#15391 Skeloboy 13 år siden

Wizard of Oz
God, herlig, farverig...

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#15392 misuma 13 år siden

Sherlock Holmes, series 2.

Utterly brilliant. Det bliver hårdt at vente på 3'eren.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15393 elwood 13 år siden

Hehe yep, vi andre har tyvstartet, jeg glæder mig godt nok til forklaringen og ikke mindst.

Watsons kombinerede glædesudbrud/vrede, når han opdager sandheden
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15394 misuma 13 år siden

Yup. Husker jeg forkert eller er der en særlig sjov bemærkning eller lignende som du og Insider synes om? Syn's bare en af jer refererede til det på et tidspunkt.
Gravatar

#15395 MOVIE1000 13 år siden

Riqon (15390) skrev:
Mænd der hader kvinder

Jeg er én af de få, som ikke har læst noget af Stieg Larsson og ikke set nogen af filmene baseret på hans bøger før nu. Men dette viste sig at være en virkelig solid krimi.

Jeg kunne især godt lide, at den tog sig så god tid til at skildre karaktererne, så ingen decideret forsvandt i det større persongalleri. Noomi Rapace er selvføligelig filmens stjerne som Lisbeth Salander, som er noget af en headcase, men en troværdig én af slagsen med sit oprørske ydre, sin ambivalente tilknytningsstil og sit intellekt. Meget af filmens appel er at finde i den karakter, som er langt mere interessant end selve familiedramaet. Efter at have set den undrer det mig slet ikke, at Fincher senere kastede sig over denne historie. Dens præsentation af rå ondskab mindede mig både om Zodiac og Seven.

Jeg må indrømme, jeg ikke fattede ret meget af baggrundshistorien om Blomkvist og hans tabte retssag og Millenium og alt det andet vigtige (ups). Måske jeg bare ikke fulgte godt nok med. Eller måske disse sider fra bogen bare blev skåret ned til et absolut minimum for at fokusere mere på Lisbeth Salander - det tror jeg uanset var et godt valg.

5/6

Det kommer an på om du så biograf versionen eller tv versionen??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15396 elwood 13 år siden

Det muligt vi har nævnt noget på et tidspunkt, men kan ikke lige gennemskue præcis hvad det sku være, da vi har snakket om en del ting 8-)

Tænker du på det med Gentlemændenes KLub, eller hvad det nu er, hvor Watson slæbes væk fra ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15397 Riqon 13 år siden

MOVIE1000 (15395) skrev:
Det kommer an på om du så biograf versionen eller tv versionen??

Øhh, DVD.

Den del af historien gik i hvert fald lidt stærkt for mig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#15398 misuma 13 år siden

Elwood - Svært at sige, serien er fyldt med guldkorn.

--------

Hunger Games

Ved næste gensyn skipper jeg starten og går direkte til jagten, basta.

Jeg vil få lige så meget ud af at se Battle Royal, eller endda Avenging Force med Michael Dudikoff.
Gravatar

#15399 MOVIE1000 13 år siden

Riqon (15397) skrev:
Øhh, DVD.

Den del af historien gik i hvert fald lidt stærkt for mig.

For mig lyder det som om du har set biograf udgaven. Tv udgaven varer lidt over 3 timer. Den går mere i kødet på BLomkvist sagen og på hans efterforskning inden Lisbeth kommer ind i billedet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15400 Riqon 13 år siden

Okay, filmen var ellers lang nok ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: